Еве во кои намирници се кријат минералите!

За човекот е многу важно да внесува доволен број на минерали во својот организам. Токму затоа кога станува збор за минералите, треба да имате неколку работи во предвид.

На пример, ако често се чувствувате премногу уморни – тоа е знак дека само ви недостасува железо. Ако нозете и рацете постојано ви се ладни – тоа се типични симптоми при недостаток на минерални материи.

Причините зошто организмот не добива доволно минерали е поради неправилната исхрана, строгите диети и недостатокот на информации.

За да го снабдите организмот со доволно минерални материи, хранете се разумно. Јадете свежо овошје и зеленчук, но не ги оставајте подолго време во вода, за да не се изгубат минералните материи. Исто така, претпочитајте производи во природната форма, а не преработени. На пример житните растенија се богати со минерали, но брашното содржи премногу мало количество на вредни состојки.

Прочитајте и...  Извисила - Поп дивата договорила состанок со принцот Вилијам, но тој не се појавил

Еве која храна крие најмногу минерали:

Железо

Се содржи најмногу во месото, црниот дроб, житариците, гравот, лебот со полни зрна, овесните снегулки. Содржината на чаша сок од портокал (природно приготвен), делумно ќе ја задоволи потребата од железо, ако не го уништите со кафе или чај.

Јод

Најчесто ќе го сретнете во рибата и морските производи и во помали количини во лебот и млекото. Секогаш користете јодирана сол. Еднаш во неделата јадете риба.

Калциум

Во менито задолжително треба да присуствува млекото и сирењето. Не игнорирајте го и зеленчукот – зелка, брокула, спанаќ. Ако ги комбинирате со храна која содржи фосфати (салама, чоколадо, кафе, чај), калциумот ќе биде уништен од нив.

Магнезиум

Најбогати се житариците, оревите, семките, спанаќот, зрнестите растенија и бананите. Потребата од магнезиум се зголемува при конзумацијата на алкохол и при постоењето на стрес.

Прочитајте и...  Кекеновски: ВМРО-ДПМНЕ се соучесници во промената на името, манипулираат со граѓаните дека се загрижени за нивното здравје (ВИДЕО)

Цинк

Се содржи претежно во пченкарните производи, овесните снегулки, морските производи, црниот дроб и пченичните никулци. Комбинирајте ги со млеко.

Прочитај повеќе

Пред да се отворат градинките, зајакнете им го имунитетот на децата со три народни лека

Слободен печат

Необично вкусно: Бомбици од кашкавал и маслинки

Слободен печат

Анастасија Ражнатовиќ се дотера за прв пат после карантинот и ги воодушеви обожавателите со одлична жолта комбинација! (ФОТО)

Слободен Печат

Легендата на Холивуд и вестерн филмовите не планира да се пензионира: Клинт Иствуд го прослави 90-от роденден!

Слободен Печат

Карантинска Барби – првата кукла со мустаќи и подочници

Слободен печат

Нови фотографии: Кралицата Елизабета Втора и на 94 години не се плаши да јава коњ!

Слободен печат

Остави Коментар

Прочитај повеќе

Не е монтажа! Бабата на Дакота Џонсон живее со 13 лавови и тигри, погледнете ги неверојатните фотографии

Слободен печат

Кралицата Ранија од Јордан е неприкосновена модна владарка: Овие трендови ги обожава!

Слободен Печат

Со која брзина страда неактивното тело? По седум дена недвижење, мускулите ја губат формата, по две недели карлицата не е свитлива, зглобовите отекуваат

Слободен печат

Фановите на Хали Бери не можат да поверуваат дека таа има вакво тело во шестата деценија!

Слободен Печат

Дневен хороскоп за 1 јуни: Не трошете премногу енергија и нерви за прашањата и проблемите во кои немате многу удел

Слободен печат

Виц на денот – Тепање

Слободен печат