САД испраќаат нов пакет економска помош за Украина
Б.Б.
Пред
Џенет Јелен/ Фото EPA-EFE/SASCHA STEINBACH
САД ќе и исплатат на Украина нова транша од економската помош во вредност од 1,7 милијарди долари, изјави денеска американската министерка за финансии Џенет Јелен.
„Овој најнов пакет економска помош за Украина е дел од ветувањето на претседателот Џо Бајден да ја поддржи украинската влада додека таа ја брани украинската демократија од неоправданата и неиспровоцирана војна на Русија против Украина”, наведе Јелен во соопштение.
Украинската влада ќе ја добие оваа нова помош преку Светска банка, а таа е дел од економската помош вредна 7,5 милијарди долари што САД во мај му ја ветија на Киев.
По оваа транша објавена денеска, американската помош за Украина од почетокот на конфликтот достигна четири милијарди долари.
Почитуван читателу,
Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не.
Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат.
Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.
ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
Новата театарска сезона 2024/2025 година Македонскиот народен театар ќе ја почне со отворање на новата летна сцена „Славиша Кајевски“, а најавени се и патувања и гостувања надвор од државата, гостувања во МНТ, како и реализирање на неколку премиерни изведби. Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber Откако беше именуван за в.д. директор на нашата најголема …
Горан Пандев, Кире Лазаров, Иџе… се дел од спортистите кои рекламираат обложувалници и банки за брзи кредити. За снимање на овие реклами тие, чесно, добиле соодветен хонорар за сработената работа. Компанијата што ги ангажирала го „користи“ нивниот препознатлив лик за полесно да стигне до пошироката јавност, маркетиншки трик кој не е непознат. Преку бројни реклами …