Креаторот на „Squid Game“ потврди дека ќе има втора сезона
Фановите на најгледаната серија на Нетфликс веќе некое време развиваат теории за можна втора сезона, а истите се сега и официјално потврдени откако режисерот и креаторот на јужнокорејската дистопична „Squid Game“, Хванг Донг Хјук, потврди дека веќе е во преговори за снимање на продолжението на приказната.
COMEBACK SQUID: Hwang Dong-hyuk, the director, creator, writer of #SquidGame says the show will be back with more Gi-hun adventures. pic.twitter.com/uqC1DIdZqy
— AP Entertainment (@APEntertainment) November 9, 2021
– Ќе има втора сезона, но кога, не би можел да ви откријам сега. Имаше толку голем притисок, толку голема побарувачка и толку многу љубов за втора сезона. Речиси се чувствувам како да не ни оставате избор. – изјави Хванг во интервју за „AP News“ на црвениот тепих за време на специјалната холивудска проекција, организирана во чест на успехот на серијата.
– Се е во мојата глава. Ја имам основната приказна, широкиот план, така што сега сме во фаза на размена на идеи. – додаде Хванг, потврдувајќи дека ликот Сеонг Ги Хун (Ли Џунг Џе) ќе се врати. Нетфликс допрва треба да ја искоментира најавата.
Во октомври, во интервју за „Times“, Хванг откри дека тогашната идеја за потенцијална втора сезона на серијата е таа да се фокусира на приказната за мистоериозниот „Фронтменот“, човекот кој го предводеше смртоносниот турнир во детски игри
Актерот Ви Ха Џун пак, кој ја толкува улогата на полицаецот Џун Хо исто така проговори за можноста за втора сезона во интевју за „Sports Chosun“, изразувајќи надеж дека неговиот лик ќе се врати жив и ќе ја реши мистеријата со неговиот брат.
View this post on Instagram
– Навистина сакам Џун Хо да живее. Но, тоа навистина не може да се предвиди. Само режисерот знае што ќе се случи. Навистина би сакал да „преживеам“ и да се појавам во втората сезона. – изјави Ха Џун.
Успехот на серијата го повторува оној на оскаровецот „Parasite“ од 2020 година, што исто така се фокусираше на класната нееднаквост и огромниот јаз помеѓу богатите и сиромашните во Јужна Кореја.
Уште во првите 10 дена од премиерата (на 17 септември), „Squid Game“ стана најгледаната серија на Нетфликс во 94 земји во светот и успешно се задржа на врвот цели 47 дена.