Опожарено возило предизивика пожар во бараките на ЈП „Улици и патишта“
Горан Наумовски
Пред
Ноќеска околу 1 часот од опожарено возило паркирано во непосредна близина на објектот се запали објектот на ЈП Улици и патишта на ул.Коле Неделковски бр.38. Опожарени се сите простории во административниот објект на ЈП Улици и патишта, информираат од ЈП УИП.
-Единиците на противпожарната бригада и единиците на МВР сеуште го обезбедуваат објектот кој е со површина од 380m2.Оперативните тековни обврски редовно се извршуваат соогласно програмата и планот за работа, додека најнеопходните административни работи се извршуваат во отежнати услови. Во моментов превземаме мерки да обезбедиме просторно решение за нормално функционирање на претпријатието, соопштија од претпријатието.
Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не.
Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат.
Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.
ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
КУЛТУРЕН ПЕЧАТ број 246, во печатеното издание на весникот „Слободен печат“ (07-09.09.2024), во својот стандарден формат на осум страници меѓу содржините од областа на уметноста и културните настани има: Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber – интервју со филмскиот монтажер Мартин Иванов: Константно барање ред во хаосот – разговор со Никола Кимовски за новата …
Горан Пандев, Кире Лазаров, Иџе… се дел од спортистите кои рекламираат обложувалници и банки за брзи кредити. За снимање на овие реклами тие, чесно, добиле соодветен хонорар за сработената работа. Компанијата што ги ангажирала го „користи“ нивниот препознатлив лик за полесно да стигне до пошироката јавност, маркетиншки трик кој не е непознат. Преку бројни реклами …