Кралицата Камила/Фото: Aaron Chown, PA Images / Alamy / Profimedia

Кралицата Камила секој ден јаде ист појадок кој го намалува холестеролот и го штити срцето

Иако многумина би очекувале кралскиот појадок да подразбира раскошна гозба со печува, лосос и свежо овошје, омилениот утрински оброк на кралицата Камила е многу поедноставен. Станува збор за овесна каша, јадење за кое здравствените експерти тврдат дека е совршен избор за здраво срце.

Омилениот појадок на кралицата

Кралицата Камила е обожавателка на овесната каша, намирница која долго време се поврзува со намалувањето на холестеролот. Ова скромно јадење со децении е омилено меѓу Британците кои внимаваат на здравјето, а порција може да се подготви за малку пари, пишува британски „Мирор“.

Склоноста на Камила кон овесната каша е забележана во неколку наврати, а тој појадок бил вклучен дури и во менијата на кралските имоти. Според списанието „Мери Клер“, еден од нејзините омилени утрински оброци е кашата од шкотски овес прелиена со мед.

Научно докажани придобивки за срцето

Она што го прави овој појадок особено вреден е сè поголемиот број истражувања што го поврзуваат овесот со подобреното здравје на срцето. Овесот содржи еден вид растворливи влакна наречени бета-глукан, за кои експертите велат дека можат да помогнат во намалувањето на нивото на ЛДЛ холестеролот, наречен „лош“ холестерол.

Ефектот од бета-глуканот од овесот на намалувањето на холестеролот е толку добро утврден што Европската агенција за безбедност на храната ги одобрила здравствените тврдења во кои се наведува дека тој може да помогне во намалувањето на нивото на холестерол во крвта, што последично може да го намали ризикот од коронарни болести на срцето.

Според добротворната организација Харт ВБ, докажано е дека консумирањето околу 3 грама бета-глукан дневно го намалува и вкупниот и ЛДЛ холестеролот. Таа организација го опишува овесот како една од најпристапните намирници за намалување на холестеролот на пазарот.

И новите истражувања го истакнале потенцијалното влијание на овесот на здравјето на срцето. Студија објавена во списанието „Превеншн“ открила дека консумирањето овес е поврзано со намалување на ЛДЛ холестеролот до 10 отсто кај учесниците со метаболички синдром.

Дополнителни придобивки и кралска едноставност

Освен што помага во регулирањето на холестеролот, овесот обезбедува влакна, јаглехидрати со постепено ослободување на енергијата и на неколку важни хранливи материи, вклучувајќи магнезиум, цинк и витамин Б1. Експертите велат дека овие хранливи материи можат да го поттикнат чувството на ситост, да го поддржат здравјето на дигестивниот систем и да обезбедат стабилна енергија во текот на целото утро.

Со овој појадок, кралицата Камила им се придружува на голем број членови на кралското семејство познати по нивната склоност кон едноставни утрински ритуали. Иако исхраната на кралското семејство често се поврзува со луксуз, нејзиниот избор на овесна каша покажува дека некои од најздравите опции за појадок можат да бидат и меѓу најевтините и најлесните за подготовка дома.

Кралот Чарлс сепак не го откажува своето патување во САД поради пукањето

ФОТО+ВИДЕО | Кралот Чарлс Трети го откри својот прв портрет по крунисувањето

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот