Маск со новата промена на Икс се надева дека ќе стави крај на „кликбејт“ насловите
Платформата за социјални медиуми Икс, порано позната како Твитер, е подготвена да го промени начинот на кој линковите за вести се појавуваат на платформата, најновата промена предводена од нејзиниот сопственик, Илон Маск, за да има поголемо влијание над издавачите на вести на страницата.
Веста првпат беше објавена од „Фортчјун“ во понеделникот и потврдена во објава од Маск подоцна во текот на денот: „Ова доаѓа директно од мене. Во голема мера ќе ја подобри естетиката“, напиша тој.
Платформата повеќе нема да прикажува наслови и друг текст од линковите со вести и ќе ја прикажува само главната слика, ограничувајќи ја можноста на корисникот да ја види содржината пред да кликне на неа.
Example via @yashar of what the new design could look like.
Left: Current
Right: New design (projected) pic.twitter.com/tnA69PP2Mj— X News Daily (@xDaily) August 22, 2023
Во моментов, линковите за вести се појавуваат на временската линија на корисниците како „картички“ заедно со слика, изворна адреса и скратен наслов. Таквото објавување помага при привлекување кликови и им помага на издавачите да добијат читатели.
Овој потег може да биде обид да се натераат луѓето да се пријават за премиум услугата на Икс. Со скратените објави, корисниците би можеле да бидат склони да вклучат повеќе текст заедно со нивните објави. Премиум услугата дозволува една објава до 25.000 карактери.
Не е јасно како тоа ќе влијае на огласувачите на платформата, за која Маск тврди дека во јули имала 540 милиони месечни корисници.
Со промените, Маск го става Икс како порелевантна платформа за креаторите на содржина. Претплатниците на Премиум сега можат да објавуваат подолги видеа, нивните објави се прикажани погоре, а добиваат и намалена продажба на реклами.
Маск направи голем број ненадејни промени на Твитер откако ја презеде функцијата сопственик во октомври 2022 година, од кои многу негативно влијаеја на медиумите кои сочинуваат голем дел од нивната корисничка база.