Поради празниците вработиле 250.000 луѓе – Американска компанија има вкупно 750.000 вработени, празниците им се ударен термин
Слободен печат
Пред
Работен простор / Фото: Архива на Слободен печат
Американската компанија Амазон соопштила дека во целиот свет вработила повеќе од 250.000 луѓе со полно или скратено работно време, во текот на сезоната на новогодишните празници.
Оваа компанија има вкупно 750.000 вработени ширум светот, пренесуваат агенциите.
Гигантот на онлајн трговија информира дека веќе оствариле рекордна продажба од неколку десетици милиони производи.
Во САД, Амазон имаат 15 дистрибутивни центри, во кои има вработено 90.000 луѓе, соработници на поврзаната компанија Амазон Логистик.
Почитуван читателу,
Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не.
Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат.
Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.
ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
СЛОБОДЕН ПЕЧАТ. Е-БИЛТЕН
НЕ ГУБИ ВРЕМЕ! ЗАЧЛЕНИ СЕ И ДОБИЈ ГИ НАЈВАЖНИТЕВЕСТИ НА НЕДЕЛАТА - БЕСПЛАТНО ВО ТВОЈАТА Е-ПОШТА!
КУЛТУРЕН ПЕЧАТ број 227, во печатеното издание на весникот „Слободен печат“ (20-21.4.2024), во својот стандарден формат на осум страници меѓу содржините од областа на уметноста и културните настани има: Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber – интервју со Викторија Рангелова-Петровска, в.д. директорка на Драмски театар Скопје: Десетте новопримени актери се новото театарско гориво – …
Сашо Орданоски и Борјан Јовановски во новото издание на подкастот „Политиканти“ се занимаваат со неколку меѓусебно поврзани политичко-економски теми, каде редовен зачин е актуелната кампања за претседателските и парламентарните избори, која е толку бесмислена што ако не е човек новинар би немало причина зошто да ја следи, а сите други би биле пресреќи ако изборите …