Калифорнија ја суспендира услугата за „роботакси“ во Сан Франциско од безбедносни причини

„Роботакси“ во Сан Франциско / Фото EPA-EFE/JOHN G. MABANGLO

Регулаторите на Калифорнија ја одземаа лиценцата на услугата „роботакси“ во сопственост на Џенерал Моторс (ГМ), откако открија дека нејзините автомобили без возачи кои неодамна почнаа да превезуваат патници низ Сан Франциско претставуваат закана. Одделот за моторни возила ја суспендираше услугата на неодредено време само два месеци откако друг државен регулатор, Комисијата за јавни комунални услуги, одобри проширување што вклучуваше 24-часовно возење низ Сан Франциско.

Одобрувањето уследи по серијата протести, вклучително и оние на полицијата и пожарникарите кои тврдеа дека возилата без возач го попречуваат итниот сообраќај за време на фазата на тестирање. Круз, услугата роботакси во сопственост на ГМ, беше принудена да ја прекине својата работа откако беше проценето дека нивните роботаксиња претставуваат „неразумен ризик за јавната безбедност“.

Регулаторот не елаборираше за конкретните причини за суспензијата, но овој потег доаѓа по серијата инциденти кои предизвикаа загриженост. Претходно овој месец, роботаксито на Круз прегазил пешак кој бил удрен од друго возило управувано од луѓе, потсетува Асошиејтед прес.

Круз во изјава потврди дека неговите роботаксиња престанале да работат во Сан Франциско. Тие објавија дека продолжуваат да соработуваат со државните и федералните регулатори во нивната истрага за несреќата на 2 октомври во која учествуваше робот такси наречен Панини.

Во таа незгода пешакот се здобил со опасни по живот повреди. Круз нагласи дека неговите инженери ја истражуваат несреќата и работат на подобрување на одговорот на роботаксата „на овој тип на исклучително редок настан“. За време на суспензијата, Круз сепак ќе може да се потпира на возилата во автономниот режим, но со човек кој седи на возачкото седиште и ја презема контролата секогаш кога нешто ќе тргне наопаку.

Тоа е мерка на претпазливост која со години им дозволува на десетици компании да тестираат технологија за автономно возење низ Калифорнија. Додека Круз е суспендиран, други роботаксиња со кои управува Вајмо продолжуваат да возат низ градот. Вајмо, кој започна како таен проект во рамките на Гугл пред повеќе од една деценија, нуди услуги за роботаксиња во Феникс во последните три години.

Одлуката за суспензија е значаен удар за ГМ и неговите амбициозни цели за Круз. Производителот на автомобили од Детроит предвиде дека Круз ќе генерира приход од 1 милијарда долари до 2025 година, што ќе биде огромен скок од приходите од 106 милиони долари минатата година.

Круз ја тестира услугата роботакси и во Лос Анџелес, каде веќе има протести против неа, како и во Феникс и Остин. Дури и пред да биде објавена одлуката за суспензија, се чинеше дека ваквите возила на Круз се тргнати во погрешна насока.

ВИДЕО | Десетици „роботаксиња“ предизвикаа хаос на улиците на Сан Франциско

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот