ФОТО: Дали би ги носеле овие влечки, но овој пат со потпис на „Баленсијага“?
„Крокс“ можеби ги доби своите „пет минути слава“ во 2021 година, но не треба да се заборави дека тие беа воведени во светот на високата мода од креативните директори на „Баленсијага“, Демна Гвасалија и Кристофер Кејн, во 2017 година.
View this post on Instagram
– „Крокс“ нè инспирираше да направиме интерпретација на „Баленсијага“. Соработката на „Balenciaga x Crocs“ не е невозможна – прашањето за вкус е многу субјективна работа. За 6 месеци, ќе видиме како оди ова во нашите продавници, изјавил Гвасалија во 2017 година.
View this post on Instagram
– Носев „Крокс“ ова лето за да видам како се чувствувам во нив и можам да кажам дека се најудобните влечки во светот. Само сакав да им дадам модерен допир: платформа. На крајот на краиштата, модата е само забава“, истакнал тој во тоа време.
View this post on Instagram
Кломпите со платформата чинат 850 долари, а притоа веднаш станаа моден хит и беа распродадени за рекодно време.
View this post on Instagram
Сега тие отидоа чекор подалеку и создадоа бизарно модно парче за кое зборува целиот свет – чизми Крокс и кломпи со потпетици. Тоа е дел од новата колекција на Баленсијага, Clones Spring 2022 година, која беше прикажана на почетокот на јуни.
View this post on Instagram
Откако „Гучи“ го „хакна“ „Баленсијагa“, брендот возврати на ист начин, заменувајќи го култното лого на „GG“ со „BB“ , а сличен потег за редизајн беше направен и со „Крокс“, на нивен ексцентричен начин.