Вежбаме со Елена Мирческа: „Мост“ за стабилизирање на рбетот, колкот и колената

Доколку работата ви е со седење и немате многу движење во текот на денот и чувствувате болка во половината и нозете, а грбот ви е постојано подвиткан, тогаш „мостот” е идеална вежба за вас на дневна основа.

– Бенефитите од овие вежби се многубројни. Од естетски гледна точка доаѓа до оформување и заоблување на мускулите на задникот, отцртување на половината и мускулите на нозете, секако и до топење на вишокот масти. Од функционална гледна точка доведуваат до зацврстување на стабилизаторите на рбетот, колкот и колената, а овие вежби ослободуваат од болка и помагаат за подобрување како на секојдневната рутина на движење, така и во перформансот на останатите фитнес активности, ни вели фитнес инструкторката Елена Мирческа.

Прочитајте и...  Работи кои може да се случат со вашиот организам доколку секој ден пиете чај

Ако сте почетник, Елена ви предлага прво да започнете со основната варијанта на мост, со нозете спуштени на подот. Понатаму, вели,  може да ги применувате дадените варијации, исто со нозете спуштени на подот, за на крај кога ќе се почувствувате подготвени,  постепено да започнете да ги подигате стапалата на дадена подлога.

Подлогата за почеток треба да биде цврста, а потоа може да ја замените и со пилатес топка како напредно ниво. За крај, можете да започнете да вежбате со додатна тежина или јаже за отпор поставени врз колковите.

Како правилно да изведете било која варијанта на мост?

– Легнете на под, свиткајте ги нозете во колената , стапалата да паѓаат дирекно под колената, рацете се поставени покрај телото и служат за држење рамнотежа. Кога ќе започнете да се подигнувате нагоре, вовлечете го стомакот внатре, да си дојде во права линија со телото, внимавајте да не одите премногу горе за да не дојде до неправилно извиткување на половината, ниту да останете спуштени надолу и да предизвикате терет на колената и половината. Телото во крајната позиција мора да има совршено права линија и да го држите стегнато како би се активирале потребните мускули, објаснува Елена и додава дека за почеток треба да почнете со по десет повторувања на вежба, за понатаму да постигнете по 25 варијации од вежба по нога.

Прочитајте и...  Ѕвездата од серијата „Бубалици“ призна дека никогаш не ја гледала серијата и дека имала мали „чудни“ ритуали

Ако сакате да се приклучите на секојдневната фитнес рутина на вежби, и покрај ексклузивноста на вежби кои фитнес инструктораката ги нуди на овие страници за читателите на „Слободен печат“, може да посетите  и „онлајн“ часови во живо и да се обратите за бесплатен пробен час на Фејсбук страната @FitnesStudioLadyFIt.

Прочитај повеќе

Ѕвездата од серијата „Бубалици“ призна дека никогаш не ја гледала серијата и дека имала мали „чудни“ ритуали

Слободен печат

Двејн Џонсон му се обрати на Доналд Трамп: Каде се наоѓаш, каде е нашиот лидер да пружи рака на скршената држава? (ВИДЕО)

Васко Спасоски

Мета – американскиот милијардер: Оваа „дипфејк” снимка го преплави интернетот во Русија (ВИДЕО)

Слободен печат

Тупурковски: Есма сакаше да ни ја препише куќата (ВИДЕО)

Васко Спасоски

Принцот Чарлс: Се извлеков, имав голема среќа

Слободен печат

Најжешкиот танц на Анастасија Ражнатовиќ досега: Новопечената тетка замеша со задникот! (ВИДЕО)

Васко Спасоски

Остави Коментар

Прочитај повеќе

Ѕвездата од серијата „Пријатели“ ја загуби битката со ракот – Почина во домот на најдобрата пријателка

Слободен печат

Беквалац го одржа првиот настап по пандемијата: На публиката и приреди ноќ за паметење! (ВИДЕО)

Васко Спасоски

Сара Џесика Паркер заврши на суд – Нејзината работничка ја обвини дека е лоша газдарица!

Слободен печат

Дани Димитровска е вистински доказ дека годините се само бројка: Погледнете колку полни денес! (ФОТО)

Васко Спасоски

Кајли Миног повеќе заработува од продажба на производи отколку од пеење: На патот и стои само – Кајли!

Слободен печат

Четири успешни приказни со пораки за безбедност на работното место – Заштитата е на прво место! (ВИДЕО)

Васко Спасоски