Моќно во долна облека: Ќерката на МекГрегор провокативно за брендот „Bluebella“

клара мекгрегор
Фото: Принтскрин / Instagram

Ќерките на познатите се зафатени со превземање на светот на славните – пред сè со освојување на модниот и манекенскиот свет. Но овие девојки навистина изгледаат добро, а тоа последно го потврдува Клара МекГрегор, ќерката на Јуан МекГрегор.

25-годишната актерка и продуцент изработи кампања заедно со британскиот бренд за долна облека „Bluebella“ по сопствена иницијатива, сметајќи дека дизајните на марката се „направени за жените, а не за погледите на мажите“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bluebella Lingerie (@bluebella)

Клара се согласила за фотосесијата токму бидејќи брендот е предводен од жени.

„Тоа е најубавата долна облека која ја имам видено. Сите нивни слики покажуваат жени кои се во позиција на моќ, никогаш не се покорни, и ако некогаш изведев кампања за долна облека, тоа ќе беше со нив“, изјави Клара.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Erum Ali (@erum6693)

Kлара МекГрегор се појавува во неколку парчиња црвена тантелна долна облека и свилени пижами за кампањата за новата сезона.

„Јас се чувствувам пријатно во своето тело воопшто, но првите неколку фотографии можат да се вознемирувачки возбудливи – но чувството од сите беше кул и јас навистина се чувствував пријатно“, продолжи МекГрегор.

Клара јавно се декларираше како бисексуалка во 2019 година, и една од причините зошто се одлучи да соработува со брендот „Bluebella“ е затоа што ја подржуваат ЛГБТК+ заедницата. Меѓу последните соработки на брендот е и со бурлеска и небинарен артист Џејк Дупре.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Clara McGregor (@claramcgregor)

Видео на денот