Како авионите го кратат времето за летање за да заштедат милиони?

Фото: Pexels/Kelly

Големите авиокомпании развиваат стратегии за кои директорите велат дека би можеле да доведат до помали трошоци и поефикасни операции, дури и ако заштедите на време изгледаат занемарливи на хартија. Некои од овие алатки се очекува да бидат ставени на тест за време на празничната сезона. Многу подобрувања се направени зад сцената. Минатата година, компанијата почна да користи нова технологија за одредување на патеките на летот на меѓународниот аеродром Далас/Форт Ворт, вториот најпрометен аеродром во светот и најголемиот центар во САД, каде што оперира со 135 регионални и главни порти, пишува Каматица.

– Новите процедури, кои го заменија речиси рачниот процес кој трае со часови, и овозможија на авиокомпанијата да избегне префрлање на голем дел од нејзините авиони од источната на западната страна на пространиот аеродром, заштедувајќи во просек по две минути по лет. Дневно се заштедувале околу 11 часа – истакнаа од компанијата. Таканаречената програма „Паметен влез“ е проширена на меѓународниот аеродром Шарлот Даглас, меѓународниот аеродром во Мајами, националниот аеродром Роналд Реган Вашингтон и неодамна, во мај, на меѓународниот аеродром О’Хара во Чикаго, рече Сејмур, додавајќи дека авиокомпанијата е со оглед на употребата на технологијата и во Феникс.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот