Вработените во „Зум“ се враќаат назад во канцеларија

Зум митинг / Фото: Jacob Lund / Alamy / Alamy / Profimedia

„Зум“, компанијата за видео комуникации чие име стана синоним за работа од дома за време на пандемијата, му нареди на персоналот да се врати во канцелариите. Фирмата верува дека „структурираниот хибриден пристап“ е најефективен и луѓето што живеат на 80 километри од канцеларијата треба да се појават на работа најмалку двапати неделно.

Тоа е последниот во низата притисоци на големите фирми да ги отфрлат флексибилните работни политики. „Амазон“ и „Дизни“ се меѓу фирмите кои ги ограничија работните денови од дома. Анкетите покажуваат дека работниците сè уште ја задржале способноста да работат од дома до одреден степен, пуишува Би-Би-Си.

Околу 12% од работниците во САД, каде што е седиштето на „Зум“, биле целосно оддалечени во јули, додека други 29% имале хибридни политики, според истражувањето на истражувачите од Универзитетот Стенфорд, кое по пандемијата се спроведува еднаш месечно. Тоа е слично на обрасците забележани од Канцеларијата за национална статистика во Британија на почетокот на оваа година. Претходното истражување на тимот од Стенфорд покажа дека работата од дома е почеста во земјите од англиското говорно подрачје, а многу поретко во Азија и Европа.

Пред пандемијата, уделот на денови работени од дома во САД бил само околу 5%. На глобално ниво, работниците постојано сакале пофлексибилни работни денови отколку што работодавците сметале дека се оптимални.

Технолошката фирма „Зум“ соопшти дека новата политика ќе биде воведена во август и септември, на зашеметена временска рамка која варира од земја во земја.

Се вели дека ќе продолжи да ги „најмува најдобрите таленти, без оглед на локацијата“. На крајот на јануари, компанијата имала околу 8.400 вработени, од кои повеќе од половина биле со седиште во САД. Околу 200 луѓе моментално работат за „Зум“ во Велика Британија, каде што штотуку била отворена нова канцеларија во Лондон.

„Зум“ објави дека новата политика, за која првпат беше објавена од страна на „Бизнис Инсјадер“, ќе ја стави компанијата во „подобра позиција да ги користи нашите сопствени технологии, да продолжи да иновира и да ги поддржува нашите глобални клиенти“.

„Ќе продолжиме да ја користиме целата платформа за да ги одржуваме нашите вработени и дисперзираните тимови поврзани и да работат ефикасно“, објавија од „Зум“.

Само околу 1% од работниците на компанијата имале „редовно присуство во канцелариите“ во септември 2022 година, додека 75% работеле од дома, а останатите имале хибридни начини на работа, објави тогаш Волстрит журнал.

Но, оваа компанија е под зголемен притисок бидејќи проширувањето на работата од дома ги поттикнува ривалите, како што е „Микрософт“, да ги надградат своите видео понуди. Растот нагло забави од пандемијата. Претходно оваа година, таа објави дека намалува 15% од својот персонал и дека врвните директори ќе преземат големи намалувања на платите.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот