Мултинационалните компании во Грција „збеснаа“ со цените, детергент од ист производител е поскап за 361 отсто од на пример во Ирска!

Детергент за перење/ Фото: Pixabay

Тактиката на мултинационалните гиганти да ги ценат своите производи по повисоки цени во Грција отколку во другите европски земји со многу поголема куповна моќ веќе долго време е цел на службите на Министерството за развој, при што Костас Скрекас изјави дека „безвременски проблем е што ние сме решени да го расчистиме“.

„Доколку ревизиите докажат дека се профитерски, ќе бидат изречени многу силни казни кои нема да се двоумиме да ги објавиме“, рече Скрекас. Соред веродостојни информации, првите истражувања за податоци за трошоците за одредени категории основни производи се во фаза на завршување. Се проценува дека до крајот на следната недела овие истраги, првично во секторите детергенти, средства за чистење и средства за лична хигиена и нега, ќе му бидат предадени на министерот. И ако се утврди дека е прекршена границата на профитната маржа, се изрекуваат казни.

Според информациите на „ То Вима“, досегашните ревизии откриле сериозни сознанија за некои мултинационални компании, за непочитување на границата на профитната маржа. Покрај инспекциите на Министерството за развој, мултинационалните компании кои имаат доминантна позиција на грчкиот пазар ќе се соочат и со Комисијата за конкуренција, која исто така темелно се занимава со проблемот.

Дополнително, во блиска иднина, а конкретно во декември, се очекува објавување на компаративни истражувања за цените на производите на мултинационалните компании што се продаваат во Грција и другите европски земји, како што беше направено со детергентите. Според ова истражување, во Грција детергентите за перење се продаваат и до 361 отсто поскапо отколку на најевтиниот пазар на ЕУ – Ирска. Независната управа ги спореди цените во Грција и другите европски земји на производните линии (прав и капсули) на Uнилевер и П&Џ, мултинационалните компании со најголем пазарен удел во оваа категорија на домашниот пазар.

Претседателот на Грчката комисија за конкуренција, Јоанис Лијанос, предложи Комисијата да преземе иницијатива за објавување на просечните цени на серија исти производи во европските земји за бебешката храна. По повисоки цени во споредба со другите европски земји со многу поголема куповна моќ, на грчките полици се продава позната паста за заби на голема мултинационална компанија и тоа дури за 34,2 отсто. Познат гел за туширање на мултинационална компанија во Грција се продава за 8,75 евра за литар додека во Шпанија истиот производ е поевтин за 16,9 отсто.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот