Сакате да престанете да се расонувате со кафе: 5 одлични алтернативи за наутро!

Нема ништо лошо во пиењето кафе наутро. Но, некои сакаат да се решат од оваа зависност од кофеин, а другите се борат со здравствени проблеми на кои им штети внесувањето на кафе.

Без обзир на причината за прекинување, нутриционистите тврдат дека постојат одлични алтернативи кои можат да го заменат тој топол напиток.

1. Зелен чај
Студиите покажуваат дека овој чај е добар за оние кои се борат со алергии, дека е одличен за видот, го намалува нивото на холестерол и го намалува ризикот за паѓање на забите.

„Тој содржи помалку кофеин и повеќе антиоксиданси во споредба со кафето. Не можете да станете зависни од зелен чај како од кафето, плус немате главоболки или проблеми со спиење“ , тврди нутриционистката Бижит Зејтлин.

Прочитајте и...  Новата колекција на Стефанија Насеска - приказна за тоа кои сме ние, што имаме и што ќе им оставиме на генерациите

2. Кефир
Доколку често се чувствувате надуено или ве мачат цревата, ова би можело да биде одличен напиток за вас. Кефир е ферментиран млечен напиток, одгледуван од житни култури. Го подобрува варењето бидејќи е богат со пробиотици.

„Луѓето кои пијат јогурт како пробиотик, ги советувам да преминат на кефир“, рекла нутриционистката Дон Џексон-Блатнер. Таа додава дека кефирот има поголема количина на добри бактерии од јогуртот.

3. Вода со лимон
Лимоните искористете ги за правење совршена замена за утринското кафе.

„Доколку тоа е првата работа која ќе ја испиете наутро, тоа е одлично бидејќи со тоа ја надокнадувате водата која телото ја губи за време на ноќта. Додајте пола лимон во 3 dcl млака до топла вода. Со тоа добивате доволно доза на витамин Ц и полифенол како би го подобриле својот имунолошки состав и здрава кожа“, рекла нутриционистката Џесенки Бејтс.

Прочитајте и...  Почина синот на холивудскиот актер Роберт Редфорд

4. Смути
Иако овошјето е здраво, немојте да претерувате бидејќи може да дојде до покачување на шеќерот во крвта. Ограничете се на по едно овошје во смути и попрво користете повеќе зелен зеленчук. Како што се спанаќ, кељ, зелка…

Додадете му протеин како јогурт, млеко со мала масленост или протеини во прав. Здравите масти како авокадо исто така се добри за чувствување на ситост.

5. Какао
Оваа сирова намирница во тој чист облик е полна со здрави состојки.

Какаото е богато со минерали, а посебно изобилува со желези, цинк, бакар и манган. Одличен извор на магнезиум, кој е неопходен за фунцијата на многу биолошки процеси во телото.

Сировото какао содржи многу малку кофеин, но има полно теобромини, слични состојки кои делуваат како нежен стимуланс. Теобромин може да пружи случно чувство на еуфорија и задоволство, но со него нема да доживеете нагло пад на енергија како со кафето. После пиење на какао нема да се чувствувате нервозно.

Прочитајте и...  Како да го надминете секојдневното чувство на умор

Но, битно е како го внесувате. Немојте да купувате преработено какао, туку купете вреќичка чисто какао, загрејте млеко и додајте шеќер по желба. Така ќе добиете најмногу од оваа состојка.

Поврзани вести

Виц на денот: Фамилијарна

Слободен печат

Фаталната Ана Гарднер: Најголемата љубов на Френк Синатра и Ернест Хемингвеј

Слободен Печат

Жан Клод Ван Дам го прослави 60-от роденден, му честиташе и Драгана Мирковиќ (ФОТО)

Слободен печат

Дали асертивната комуникација е клучот за квалитетни меѓусебни односи?

Слободен Печат

Беше вистинска убавица и жена на славниот актер, а денес живее на улица и собира храна од контејнери (ФОТО)

Слободен печат

Никол Шерцингер изгледа неверојатно во својата петта деценија (ФОТО)

Слободен Печат

Остави Коментар