Дали инфлуенсерскиот маркетинг навистина ќе умре во следните неколку години?

инфлуенсер
Фото: Профимедиа

Брендовите сега бараат луѓе што покажуваат повеќе од само подароци – рекламирањето преку социјалните мрежи се разви како еден од најнеопходните маркетинг потези кои брендовите ги користат. Но, до кога ќе трае тоа, и дали навистина инфлуенсерскиот маркетинг ќе изумре во годините кои доаѓаат?

Маркетингот на инфлуенсери ќе умре во 2023 година – вака предвидуваат некои анализи. Некои се загрижени, а други, пак, го слават крајот на трендот, кој иако ги приближи потрошувачите до брендовите, исто така направи некои животни стилови да бидат недостижни. Прашањето е што го предизвикува можниот пад на индустријата со милиони следбеници низ целиот свет.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Biasi (@chiarabiasi)

Се започна кога маркетингот со инфлуенсери, создаден преку влијателни фигури на социјалните медиуми, растеше во популарност откако првите луѓе станаа вирални на Твитер, Фејсбук и на Јутјуб околу 2006 година.

Да се ​​потсетиме, кога Гугл го купи Јутјуб, доби многу повеќе тежина на дигиталните платформи и блогерските канали се проширија. Пионерите во оваа област добија илјадници следбеници и брендовите се свртеа кон нив како добар елемент за промовирање на нивните производи или услуги. Истото започна и на другите платформи и профили на личности со харизма или едноставно со социјални вештини, кои имаат големо влијание врз мислењето или одлуките на другите и тоа стана експоненцијално популарно.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

Ова не е нешто ново. Инфлуенсерите едноставно наместо да се појавуваат во весник, телевизија или радио, сега се на екранот на вашиот мобилен телефон или на вашиот компјутер. На пример, Кери Бредшо од „Сексот и градот“ може да се смета за влијателна (иако фиктивна), како позната колумнистка во Њујорк. Патот беше јасен за секој со овие карактеристики. Проблемот денес е дека, како и во сè во животот, сè што оди нагоре, исто така мора да падне.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tamara Kalinic (@tamara)

Почеток на крајот?

Очигледно е дека пандемијата влијаеше врз состојбата на маркетингот на инфлуенсери во првата половина на 2020 година. Бројот на брендови (особено Инстаграм) кои работеа со инфлуенсери во април 2020 година падна за 37 отсто во споредба со април претходната година. Истата анализа открива дека курсот е променет. Со други зборови, сега помалите инфлуенсери или микровлијателните (со помал број следбеници) добиваат на важност нудејќи поголемо влијание за брендовите со помал буџет.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alexa Chung (@alexachung)

Додека нивото на славна личност и работа ќе продолжат да бидат клучни критериуми за општественото ткиво, групите што ќе добијат поголема важност се оние со значајна граѓанска должност да учат и да шират точни податоци со нивната база обожаватели.

Иако индустријата за инфлуенсери како што ја знаеме денес губи важност, од сега до 2023 година ќе гледаме дека таа брзо ќе се префрла на нешто што повеќе може да се нарече „вистински инфлуенсер“, нова сила што се слави со повеќе креативност и луѓе со содржина, заинтересирани за споделување учења, наместо за споделување на нивната соработка со брендови, подароците што ги добиваат и тој култ за сопствениот имиџ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mariano Di Vaio (@marianodivaio)

Ова не значи дека идејата за инфлуенсерот ќе исчезне или ќе умре, како што читаме во насловите, туку дека ќе се трансформира во попријателска слика поблиска до потрошувачот, а не онаа „славна личност“ со привилегиран живот. Концептот на вистински инфлуенсер кој носи нешто позитивно и чувство за заедница е трендот што веќе ги презема мрежите и маркетинг-пазарот на инфлуенсери.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid)

Накратко, ова не значи крај во целина, туку промена во начинот на кој луѓето ги примаат информациите и кого претпочитаат да го прави тоа. Како што се случува во сите медиуми, сега вниманието нема да биде насочено кон една фигура, туку ќе има луѓе специјализирани (идеално) за теми, кои се транспарентни со својата содржина, конзистентни помеѓу она што го кажуваат и што го прават во нивниот живот во мрежите и надвор од нив.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid)

Идејата за суперуспешниот инфлуенсер, со милиони следбеници, мора да се менува. Постојат повеќе можности во опсегот на маркетинг на инфлуенсери, од микроинфлуенсер до вистински инфлуенсер.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bella 🦋 (@bellahadid)

 

 

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот