Дали инфлуенсер маркетингот навистина ќе умре во следните неколку години?

инфлуенсер
Фото: Profimedia

Брендовите сега бараат луѓе кои покажуваат повеќе од само подароци. Маркетингот на инфлуенсери ќе умре во 2023 година – предвидуваат некои анализи. Некои се загрижени, а други пак, го слават крајот на трендот, кој, иако ги приближи потрошувачите до брендовите, исто така, направи некои животни стилови да бидат недостижни.

Прашањето е: што го предизвикува можниот пад на индустријата со милиони следбеници низ целиот свет?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Biasi (@chiarabiasi)

Како започна сè?

Маркетингот со инфлуенсери, создаден преку влијателни фигури  на социјалните медиуми, растеше во популарност откако првите луѓе станаа вирални на Твитер, Фејсбук и Јутјуб околу 2006 година. Да се ​​потсетиме, кога Google го купи YouTube, доби многу повеќе тежина на дигиталните платформи и блогер каналите се проширија. Пионерите во оваа област добија илјадници следбеници и брендовите се свртеа кон нив како добар елемент за промовирање на нивните производи или услуги. Истото започна и во другите платформи и акаунти со личности со харизма или едноставно социјални вештини кои имаат големо влијание врз мислењето или одлуката на другите,и тоа  стана експоненцијално популарно.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

Ова не е нешто ново. Инфлуенсерите едноставно наместо да се појавуваат во весник, телевизија или радио, сега се на екранот на Вашиот мобилен телефон или на Вашиот компјутер. На пример, Кери Бредшо од Сексот и градот може да се смета за влијателна (иако фиктивна), како познат колумнист во Њујорк. Патот беше јасен за секој со овие карактеристики. Проблемот денес е дека, како и во се‘ во животот, се‘ што оди нагоре, исто така, мора да падне..

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Carrie Bradshaw (@carriebradshawsc)

Почеток на крајот?

Очигледно е дека пандемијата влијаеше на состојбата на маркетингот на инфлуенсери во првата половина на 2020 година. Бројот на брендови (особено Инстаграм) кои работеа со инфлуенсери во април 2020 година падна за 37% во споредба со април од претходниот година. Истата анализа открива дека курсот е променет. Со други зборови, сега помалите инфлуенсери или микро влијателите (со помал број следбеници) добиваат на важност нудејќи поголемо влијание за брендовите со помали буџет.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bella 🦋 (@bellahadid)

Додека нивото на славна личност и работа ќе продолжат  да бидат клучни критериуми за општественото ткиво, групите што ќе добијат поголема важност се оние со значајна граѓанска должност да учат и шират точни податоци со нивната база на обожаватели.

Иако индустријата за инфлуенсери како што ја знаеме денес губи важност, од сега до 2023 година ќе гледаме дека таа брзо ќе се префрла на нешто што подобро може  да се нарече „вистински инфлуенсер“, нова сила што се слави со повеќе креативност и луѓе со содржина. заинтересирани за споделување учења, наместо за споделување на нивната соработка со брендови, подароците што ги добиваат и тој култ за сопствениот имиџ.

Не е дека идејата за инфлуенсерот ќе исчезне или ќе умре, како што читаме во насловите, туку дека ќе се трансформира во попријателска слика поблиска до потрошувачот, а не онаа „славна личност“ со привилегиран живот. Концептот на вистински инфлуенсер кој носи нешто позитивно и чувство за заедница е трендот што веќе ги презема мрежите и маркетинг пазарот на инфлуенсери.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by irinashayk (@irinashayk)

Накратко, ова не значи крај во целина, туку промена во начинот на кој луѓето ги примаат информациите и кого претпочитаат да го прави тоа. Како што се случува во сите медиуми, сега вниманието нема да биде насочено кон една фигура, туку ќе има луѓе специјализирани (идеално) за тема, која е транспарентна со својата содржина, конзистентна помеѓу она што го кажува и прави помеѓу неговиот живот во мрежите и надвор од нив.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)

Идејата за супер успешниот инфлуенсер, со милиони следбеници е таа што мора да се менува. Постојат повеќе можности во опсегот на маркетинг на инфлуенсери, од микро инфлуенсер до вистински инфлуенсер.

.

 

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот