Кока Кола и Пепси до 2025 година ќе го намалат шеќерот и ограничат рекламирањето

Фото : Архива

Големите светски производители на безалкохолни пијалаци доброволно презедоа нови обврски за намалување на шеќерот и за ограничување на рекламирањето.

Според документот наречен Кодекс на доброволни обврски се планира до крајот на 2024 година да се намали шеќерот во безалкохолните пијалаци за 10 проценти, да се воведат помали шишиња односно помали од 500 милилитри, како и да има истакнато информации за составот на пијалакот.

Големите производители на безалкохолни пијалаци Пепси, Кока Кола и други соопштија дека ќе го потпишат Кодексот.

Додека производителите на руска територија ќе го ограничат рекламирањето на безалкохолни пијалаци односно нема да се рекламираат на телевизија, радио и во печатените медиуми, а исто така нема да се делат бесплатни пијалаци во близина на училишта и градинки.

Продажбата на газирани безалкохолни пијалаци во период од октомври 2018 до септември 2019 година е намалена за 4,9 отсто, а продажбата на пијалаците без шеќер е зголемена за 21,6 проценти.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот