16.8 C
Скопје

Кока Кола и Пепси до 2025 година ќе го намалат шеќерот и ограничат рекламирањето

Големите светски производители на безалкохолни пијалаци доброволно презедоа нови обврски за намалување на шеќерот и за ограничување на рекламирањето.

Според документот наречен Кодекс на доброволни обврски се планира до крајот на 2024 година да се намали шеќерот во безалкохолните пијалаци за 10 проценти, да се воведат помали шишиња односно помали од 500 милилитри, како и да има истакнато информации за составот на пијалакот.

Големите производители на безалкохолни пијалаци Пепси, Кока Кола и други соопштија дека ќе го потпишат Кодексот.

Додека производителите на руска територија ќе го ограничат рекламирањето на безалкохолни пијалаци односно нема да се рекламираат на телевизија, радио и во печатените медиуми, а исто така нема да се делат бесплатни пијалаци во близина на училишта и градинки.

Продажбата на газирани безалкохолни пијалаци во период од октомври 2018 до септември 2019 година е намалена за 4,9 отсто, а продажбата на пијалаците без шеќер е зголемена за 21,6 проценти.

Поврзани вести

Неколку улици во Радишани денеска без вода

Слободен печат

Паркингот на Водно во текот на викендот го искористиле 169 возила

Слободен печат

Заев: Еден за сите, сите за еден – затоа што заедно сме посилни

Слободен печат

СДСМ: Повисока дневница и слободен ден за тие кои ќе работат во недела

Слободен печат

ВМРО-ДПМНЕ: До вакцина може да се дојде само со врски

Слободен печат

Укинување на полицискиот час од среда предлага Комисијата за заразни болести

МИА Агенција

Остави Коментар