Гучи има нова мејкап линија и кампања: СОВРШЕНСТВОТО Е ДОСАДНО!

Совршенството е досадно, сигурно би кажала Бети Дејвид, и оваа реченица најдобро би можела да ја опише новата кампања на Гучи за кармини.

Креативниот директор, италијанскиот дизајнер Алесандро Мишел лансираше нова линија од Гучи мејкап, која ја следи интересна кампања во која внесоа многу слобода.

Во неа не се ангажирани убавици без мана, туку кармините се рекламираат на усни на девојки кои немаат совршени усни, ниту пак совршени заби.

„Идејата на кампањата е прикажување на реалноста со хуманизиран поглед, иако е наизглед чудна. Но чудното е човечко, па со самото тоа и убаво“, велат од Гучи.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот