Твитер изгуби речиси половина од приходите од рекламирањето по преземањето на Маск
Твитер изгуби речиси половина од приходите од реклами откако беше купен од Илон Маск за 44 милијарди долари минатиот октомври, објави самиот Маск. Тој рече дека компанијата не забележала зголемување на продажбата што се очекувала во јуни, но додаде дека јули е „малку повеќе надежен“.
Маск отпушти околу половина од вработените на Твитер кога ја презеде функцијата во 2022 година, во обид да ги намали трошоците.
Ривалската апликација Тредс сега има 150 милиони корисници. Нејзината поврзаност со Инстаграм автоматски им дава пристап на сите корисници на социјалната мрежа, пишува „Би-Би-Си“.
Во меѓувреме, Твитер се бори под големиот долг.
Маск објави дека Твитер најпрво треба да постигне позитивен готовински тек пред да разговара за нешто друго.
По отпуштањето на илјадници вработени, Маск објави дека Твитер е на пат да објави приходи од 3 милијарди долари во 2023 година, што е помалку од 5,1 милијарди долари во 2021 година.
Развојот е последниот знак дека агресивните мерки за намалување на трошоците не беа доволни за да предизвикаат враќање на огласувачите кои избегаа по промените во правилата за умереност на содржината.
Сепак, Мегана Дар, поранешна шефица на партнерства во „Мета“, која е сопственик на новиот ривал на Твитер, Тредс, рече дека компанијата се мачела и пред да ја купи Маск.
„Илон и Твитер се во искрено тешка позиција во моментов“, рече таа за програмата „Тудеј“ на Би-Би-Си. „Да бидам фер кон Илон, сепак, го видовме тој пад на приходите на Твитер и раст на приходите од периодот пред Елон – видовме дека има постојан пад“.