Како технолошките компании го менуваат начинот на кој консумираме инфорамции и комуницираме?

Роботи вештачка интелегенција/ Фото: JIRAROJ PRADITCHAROENKUL / Alamy / Alamy / Profimedia

Во време кога компаниите и владите кои ветуваат милијарди долари годишно за да бидат кралеви на новата технолошка империја, битно е да се знае што значи оваа нова ера на иновации за потрошувачите и начинот на кој луѓето ќе работат.

Во свет кој брзо се менува, не постои индустрија што се развива побрзо од технологијата. Технолошкиот сектор е на чело на иновациите на нови идеи, различни начини за тоа како се одвива нашата секојдневна работа и новите начини на кои владите ги координираат светските работи.

Растот во овој сектор е запрепастувачки и не покажува знаци на забавување. Технолошката индустрија е огромна категорија, која моментално расте од 5 до 6% годишно, а се очекува само да се зголеми бидејќи вештачката интелигенција ќе се прошири на масите во наредните години.

Револуционерната технологија напредува на дневна основа, а цената на тој напредок исто така расте – вкупно 3,45 трилиони долари се потрошени во секторот во 2022 година.

И како што технологијата напредува, ние исто така го менуваме начинот на кој купуваме и трошиме производи. Минатата година за мобилно рекламирање биле потрошени 300 милијарди долари.

Компаниите сега влијаат на начинот на кој консумираме и комуницираме повеќе од кога било досега. ТикТок е едно од најголемите имиња во светот на социјалните медиуми и бренд кој е во првите редови на овие промени.

Крис Богер е генерален менаџер на ТикТок во Обединетото Кралство и во интервју за „Еуроњуз“ разкажа колку технологијата ги менува рекламирањето и навиките на потрошувачите.

„Мислиме дека има голема промена во индустријата за забава и маркетинг кон раскажување приказни со подолги форми што ја става креативноста во неговото срце. На ТикТок, можете да репродуцирате видеа што се звучни на цел екран, и видовме дека со сличностите на креаторите на нашата платформа, кои се крвотокот на нашата заедница, тие им овозможуваат на брендовите да бидат автентични и да раскажуваат приказни на начини кои претходно не беа нужно можни.

Каде се движи технолошкиот сектор?

Марио Акино, извршен директор на „Фјучр Лабс Венчрс“ во Сингапур, фирма која инвестира во технолошки напредок во разговор за „Еуроњуз“ изјави дека на секои неколку минути, часови и денови има нови откритија.

„Живееме во невидена ера на иновации овозможени од технологија. Се фокусиравме најмногу на решавање на скалабилните точки на болка на пазарот што им користат на вашите локални економии на сила, но најмногу и на луѓето и општествата“ вели тој.

„ТикТок“ и „Гугл“ ни кажуваат дека можностите за бизнис се прошируваат подалеку од правењето забавни видеа. И покрај очигледните грижи за безбедноста на податоците, се чини дека потрошувачите, во голема мера, ги поздравија технолошките гиганти во речиси секој дел од нашите животи.

Традиционалните линии се замаглуваат. Извршните директори, граѓаните и владите, иако сè уште се обидуваат да ги предвидат и потенцијалот и замките на оваа многу нова и многу интимна врска.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот