Како Apple успеа да ја изнервира својата конкуренција

Новата реклама, објавена минатата недела од технолошкиот гигант од Купертин успеа да допре до една од најчувствителните теми што долго време беа критикувани на сметка на најжестоката конкуренција.

Apple сними реклама во која се фокусира на прашањето за безбедноста на податоците во нивните уреди, со акцент на iMessage разговорот, историјата на маршрутата на мапи и ограничувањето на следењето при користење на Safari.

Тие успеаја да го направат тоа, без да го споменат ниту Гугл или Фејсбук директно на кој било начин – иако сосема е очигледно што е цел на видеото.

Прашањето за приватноста и безбедноста на личните податоци што ги истакнуваат рекламите на Apple, нешто за што овие две работи неколкупати се споменуваат во текот на изминатата година.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот