Во Париз „теренците“ ќе плаќаат поскап паркинг

„Теренец“ во Париз / Фото EPA-EFE/MOHAMMED BADRA

Парижаните гласаа за тројно зголемување на трошоците за паркирање на теренските возила, бидејќи градот има за цел да се справи со загадувањето на воздухот и климатските дефекти со таргетирање на возачите на џипови.

На референдумот во неделата, кој беше внимателно следен од другите главни градови, вклучително и Лондон, 54,6 отсто гласаа за специјални такси за паркирање за теренците. Сепак, одѕивот – со околу 5,7% од регистрираните гласачи во Париз – беше помал отколку што се надеваа зелените активисти.

„Парижаните направија јасен избор, а ќе следат и други градови“, рече социјалистичката градоначалничка на Париз, Ан Идалго, додавајќи дека безбедноста на патиштата и загадувањето на воздухот се клучни причини за гласањето.

Идалго претходно го опиша потегот за ограничување на присуството на теренци преку зголемување на цените за паркирање како „форма на социјална правда“. Таа рече дека целта е намерно да се таргетираат најбогатите возачи на скапи, тешки и загадувачки автомобили кои сè уште не направиле промени во своето однесување за да се справат со климатската криза.

Ан Идалго, градоначалничката на Париз/ Фото EPA-EFE/IAN LANGSDON

Новите тарифи за паркирање би можеле да стапат на сила на почетокот на септември. Трошоците за паркирање на улица за „теренците“ би се зголемиле на 18 евра на час во центарот на Париз и 12 евра на час во остатокот од градот.

Цените ќе важат за возила со тежина над 1,6 тони со мотор со согорување или хибридни возила и повеќе од 2 тони за електрични возила. Овој потег нема да се однесува на паркирањето на жителите на Париз.

Тони Ренучи, директор на групата за кампањи за квалитетот на воздухот Респаер, рече: „Резултатот од гласањето е победа за квалитетот на животот на жителите на Париз“. Тој додаде дека Париз испраќа порака дека „присуството на овие чудовишта на тркала повеќе не е пожелно на нашите улици“.

Минатата година, Париз одржа слично гласање за тоа дали да ги забрани изнајмените електрични скутери и последователно стана првиот европски главен град што го стори тоа. Одѕивот за тоа гласање – 103.000 луѓе, околу 7% од регистрираните гласачи – беше поголем отколку за гласањето за теренци.

Поскап паркинг за „теренците“ во Градот на светлината?

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот