„Lyft“ ветува дека ќе ја намали загубата во 2020 година

Едно од најпоставуваните прашања во врска со американскиот технолошки стартап, „Lyft Inc.“, додека ја нуди својата првична јавна понуда за инвеститорите, е како ќе продолжи да работи со значителна загуба. Во четвртокот, „Lyft Inc.“ им потенцираше на повеќето потенцијални акционери да очекуваат пад во трошоците во следната година, објави „Блумберг“, цитирајќи свои извори.

Директорите на „Lyft“ одговорија на голем број прашања на инвеститорскиот настан во Њујорк. Тие рекоа дека 2019 година ќе биде врвна година за инвестициите, велат учесниците, вклучително и Шон Ким, финансиски аналитичар на „Gabelli Funds“. „Lyft“ јасно стави до знаење дека примарната јавна понуда, која има за цел да привлече 2,1 милијарда долари, мора да го обезбеди целиот капитал што ќе му треба на бизнисот.

Споделеното патување сè уште не се покажа како одржлив бизнис. Загриженоста за губење на загубите продолжува да го измачува „Lyft“ и неговиот поголем ривал „Uber Technologies Inc.“, кој се очекува да го направи своето сопствено ИПО веќе следниот месец.

„Lyft“ изгуби 991 милион долари во приходи од 2,2 милијарди долари во минатата година. Сепак, интересот на инвеститорите е висок. Компанијата со седиште во Сан Франциско се очекува да ги пласира своите акции на 28 март и да започне со тргувањето на Nasdaq веќе следниот ден. Портпаролот на „Lyft“ одби да коментира за оваа тема.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот