Битка на инвеститори за пристаништето Волос
Пристаништето Волос потенцијално може да игра клучна улога за поморскиот транспорт на Грција и дел од Балканскиот Полуостров, поради неговата географска локација и неговата близина до постојната и во развојна патна и железничка инфраструктура.
Ова е причината зошто инвестицискиот интерес за релевантниот тендер на ХРАДФ за продажба на мнозинско учество од најмалку 67 отсто од основната главнина на пристаништето, привлече понудувачи од Малта, Бугарија, Персискиот Залив и од се разбира, Грција.
Сместено во средината на растојанието помеѓу Пиреја и Солун, во близина на важни индустриски области и земјоделски стопанства и има голема копнена зона (во која може да се развијат голем број активности со соодветни инвестиции, вклучително и логистика, и постоечките како суво карго), има гаранции да стане меѓународна порта, увозен и извозен трговски центар, објаснуваат извори од пристанишната индустрија, пренесува Катимерини. Но, пристаништето Волос има и важна воена и енергетска улога.
Концесијата е со времетраење од 60 години од нејзиното потпишување и истекува во 2062 година. OLB S.A. има право да го користи и експлоатира пристаништето Волос, морските капацитети на рибарското засолниште лоцирано на источниот крај на брегот на градот, пристанишните објекти Алмирос и Агрија. Концесијата е со времетраење од 60 години од нејзиниот потпис и истекува во 2062 година.
Главните активности на компанијата во моментов вклучуваат карго и контејнерски услуги, челик и отпад, сув и течен рефус товар и услуги за патници, вклучувајќи траекти до Спорадите, како и активности за крстарење.