„Мекдоналдс“ ги менува хамбургерите, тврди дека ќе бидат подобри
Синџирот ресторани за брза храна Мекдоналдс, кој се фокусираше на подобрување на основните артикли за да ја зголеми продажбата, воведува низа промени за да ги подобри своите препознатливи хамбургери, пишува СНН. Лепчињата ќе бидат помеки, кашкавалот ќе биде порастечен, а кромидот ќе се додаде во плескавите уште на скарата… А сосот во Биг Мек? Па, ќе го има повеќе, пишува СНН Бизнис, пренесува Н1 Инфо.
„Откривме дека малите промени, како што е дотерувањето на нашиот процес за да додадеме потопло, повеќе топено сирење или прилагодувањето на нашата скара за подобро печење, прават голема разлика во правењето на нашите плескавици повкусни од кога било“, рече готвачот Чад Шафер, виш директор за кулинарски иновации во седиштето на Мекдоналдс во САД.
Подобрувањата се однесуваат на Биг Мек, МекДабл како и класичните чизбургер, двоен чизбургер и хамбургер.
Промените прво беа направени на меѓународните пазари, а сега почнуваат да се применуваат и во американските градови како Лос Анџелес, Сиетл, Феникс и Лас Вегас. Новите хамбургери ќе бидат достапни низ САД на почетокот на следната година, според Мекдоналдс. Во 2018 година, познатиот синџир ресторани за брза храна почна да користи свежо говедско месо за својот „квотер паундер“ (на српскиот пазар се продава под името „кралска плескавица“), а во 2021 година лансираше сендвич со крцкаво пилешко, што беше добро прифатени од клиентите.
Мекдоналдс не е единствениот бренд кој се обидува да ја подобри својата основна понуда, потсетува СНН. Нивниот најголем ривал, Бургер Кинг, минатата година објави дека ќе се фокусира на подобрување на Вупер, нејзиниот најпопуларен бургер.