Лани Хрватите пиеле помалку пиво и мезеле помалку салами

Во 2023 година, индустријата за производи за широка потрошувачка во Хрватска постигна 16,7 отсто зголемување на вредноста на продажбата во споредба со 2022 година, според истражувањето „Состојба на нацијата 2023 Јадранскиот регион“ на аналитичката куќа НИКЈУ и објавено од списание ЈаТрговац.

Иако растот, како што се наведува, главно е поттикнат од растот на цените (14,5 отсто), и обемот е зголемен за 2,2 отсто. Највисока вредност на продажбата во 2023 година во категоријата храна е остварена со разладено свежо месо, пиво, готови месни производи, сирење и млеко. Во сите овие категории, обемот на продажбата е зголемен во 2023 година во однос на 2022 година, додека продажбата на готови месо, месни производи и пиво е намалена. Од категориите најмногу поскапеле готовите месни производи и тоа за 18,7 отсто.

Во категоријата непрехранбена во 2023 година, тоалетната хартија, детергентите за перење, дезодорансите, кујнските крпи и производите за чистење домаќинство се издвојуваат според продажбата со највисока вредност, но само дезодорансите и тоалетната хартија се зголемени во обем на продажба. Најголем пораст на цените меѓу водечките непрехранбени категории во 2023 година, споредено со претходната година, има детергентите за перење со 23,1 отсто, пренесува “СЕЕ.биз.еу“.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот