Црна Гора сака да ја врати сопственоста на пристаништето Бар
Државата сака да го врати пристаништето во Бар, се преговара со турската компанија Порт оф Адриа, а по купувањето на акциите ќе се одлучи како ќе се управува со пристаништето. Сепак, дел од соговорниците на ТВЦГ велат дека секој потег во врска со пристаништето во Бар треба да се координира со партнери од НАТО и ЕУ. Додека се чека враќањето на Порт Бар во сопственост на државата, се прави план што понатаму.
Иако долго време го споредуваат со многу силни играчи, едно е сигурно. Александар Дамјановиќ, министер за финансии вели дека останува во државна сопственост. Нема продажба на државен пакет, пожелно е да има стратешки партнерства со оние компании од оние држави и земји кои се на коридорот од Бар до Белград и кон Будимпешта – најави Дамјановиќ.
Дејан Ѓуровиќ од ДФ ја поздравува идејата на Владата за враќање на една од стратешки важните компании под државна контрола и вели дека очекува пристаништето да заживее со полн капацитет.
Дамјановиќ вели дека размислуваат Лука Бар да направат уникатна платформа. Заедно со реконструираната пруга од Бар до Белград и Будимпешта, ќе биде сериозен центар кој утре може да биде енергетски значаен во однос на изградбата на одредени терминали и други капацитети – рече Дамјановиќ, пренесува Пословни хр. Меѓутоа, во оваа приказна се испреплетуваат економските и безбедносните интереси.
Според Драган Самарџиќ, пензиониран адмирал, договорот што ќе се склучи мора да ги содржи нашите обврски кон НАТО, но и обврски кон ЕУ и што е национален интерес на Црна Гора.