Сопствениците на бродови имаат нов проблем – вишок контејнери
Додека имаше недостиг на контејнери во екот на пандемијата, глобалната економија сега се соочува со обратен проблем: премногу контејнери. По падот на цените на товарот, податоците покажуваат дека складиштата со контејнери во кои порано биле сместени контејнери по истоварот, сега се полнат или веќе се полни. Ова укажува на повеќе знаци на пад на глобалната побарувачка и претстојното економско забавување, анализира Пословни дневник хр.
„Едноставно нема доволно простор за складирање за да се сместат сите контејнери“, рече извршниот директор на платформата за логистика на контејнери Контејнер Ексчеинџ, Кристијан Рулофс. За да се борат со проблемот со пренатрупаните магацини, пристаништата како Хјустон почнаа да наплаќаат такси за празни контејнери кои седат на терминалите повеќе од седум дена, посочува Дарин Милер од Сеџвик.
Тој во својата изјава за американскиот ЦНБЦ додаде дека она што многумина не го сфаќаат е дека контејнерите во депоата најчесто се празни. Најновиот Светски контејнерски индекс, клучен репер за цените на контејнерите, повторно падна на 2.773 долари за контејнер од 40 метри. Ова е за 73 отсто пониско од највисоката цена во септември минатата година. Во пораст се и празните или откажаните пловидби, што е спротивно од вообичаениот тренд како што се наближува врвот на потрошувачката во годината.