Нов пад на продажбата на Епл и покрај зголемената побарувачка за ајфони

Фото Архива

Продажбата на Епл продолжи да паѓа, и покрај големата побарувачка за нивните ајфони и услугите како што е стриминг платформата Епл ТВ+. Технолошкиот гигант вели дека приходите се намалени за 1% на 89,5 милијарди долари во трите месеци до 30 септември во споредба со истиот период минатата година, пишува Би-Би-Си.

Продажбата на неговите Мек компјутери и ајпадови се во застој по големиот раст кој го забележаа за време на пандемијата. Тоа го означува четвртиот квартал по ред каде што продажбата паѓа од година во година. Во ажурирањето до инвеститорите, компанијата рече дека профитот достигнал 23 милијарди долари, потпомогнат од новиот рекорд за продажба на ајфони во тримесечниот период.

Износот што го зеде од услугите како што се ајклауд и Епл мјузик, исто така, достигна високо ниво, носејќи 22,3 милијарди долари за фирмата со седиште во Калифорнија, што е за 16% повеќе од претходната година.

Но, ја наведе загриженоста за потенцијалните проблеми со синџирот на снабдување што ја попречуваат испораката на неговите нови уреди ајфон 15 про и про макс. Главниот извршен директор на Епл, Тим Кук, рече дека „напорно работи за да произведе повеќе“.

„Ние веруваме дека подоцна во овој квартал, ќе постигнеме рамнотежа меѓу понудата и побарувачката“, рече тој.

Кук почувствувал дека фирмата ја имала својата „најсилна линија на производи досега“ која оди во клучниот божиќен период. Сепак, најновото ажурирање сугерираше дека другите ставки на Епл неодамна не успеаја да ја фатат имагинацијата на купувачот. Неговите Мек компјутери, на пример, забележаа пад на продажбата на 7,6 милијарди долари за кварталот, што е намалување од 11,6 милијарди долари претходната година.

Компанијата ја откри својата најнова линија на ајфони во септември на многу очекуваната конференција. Објави дека ајфон 15 нема да има свој сопствен приклучок за полнење, откако Европската Унија ја принуди промената. Наместо тоа, користи УСБ-Ц кабел како „универзално прифатен стандард“.

Извршниот директор, Тим Кук направи ненадејна посета на Кина минатиот месец, каде се сретна со гејмерите во градот Ченгду. Тоа ја означи неговата втора посета на Кина – клучен пазар за Епл – оваа година, откако операциите на фирмата во земјата беа комплицирани од пандемијата и тензиите меѓу САД и Кина.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот