Вискито им е повкусно на младите Кинези од традиционалниот пијалок „баиџиу“

Фото: Unsplash

Дестилерија во југозападна Кина има за цел да го искористи растечкиот вкус кај младите Кинези за виски наместо традиционалниот пијалок „баиџиу“ што се користи за наздравување на свечени прилики.

Дестилеријата вредна повеќе од 100 милиони долари во сопственост на Перно Рикард на местото за светско наследство на УНЕСКО, планината Емеи, лансираше виски од чист слад, кое го нарече Чаун, пишува АП.

Француската групација за вино и алкохолни пијалоци вели дека се произведува со помош на традиционални техники на правење виски во комбинација со кинески карактеристики, вклучувајќи локално одгледан јачмен и буриња направени со даб од планините Чангбаи во североисточна Кина.

„Кинескиот тероар ​​значи исклучителна и уникатна средина за стареење, вклучувајќи го и изворот на вода овде – врвна минерална вода. Изворот на вода на планината Емеи е многу познат“, вели Јанг Тао, главен дестилатор во дестилеријата.

Пијалак стар со векови, вискито е релативно нов во Кина, но веќе има повеќе од 30 дестилерии за виски на нејзина територија, според веб-страницата за виски Билион ботл.

Потрошувачката на виски во Кина, мерена по волумен, се зголеми за 10% од 2017 до 2022 година, според ИВСР, компанија за анализа на пазарот на пијалоци. Се прогнозира дека обемот на продажба ќе продолжи да расте со двоцифрена стапка до 2028 година, според Хари Хан, аналитичар од провајдерот за истражување на пазарот Еуромонитор Интернешонал.

„Гледаме огромен потенцијал за виски овде во Кина. Тоа е производ кој се развива многу убаво, многу силно“, рече Александар Рикард, претседател и извршен директор на Перно Рикард. „Ние веруваме дека Кинезите развиле вистински вкус, особено за виски од слад“.

Рејмонд Ли, основач на Сингл Молт Клаб, компанија за трговија и дистрибуција на виски во Пекинг, рече дека вискито станува се попопуларно како што расте економијата.

„Како што се развива економијата и се зголемува личниот доход, многу луѓе бараат индивидуалност. Во минатото сите живеевме исти животи. Кога вашите економски услови ќе достигнат одредено ниво, ќе почнете да ја барате сопствената индивидуалност. Вискито се грижи само за потрошувачкиот начин на размислување на овие луѓе. И неговиот квалитет е многу различен од оној на другите алкохолни пијалоци“, вели тој.

Ли, кој е во индустријата повеќе од 35 години, рече дека бумот на вискито е главно поттикнат од помладите Кинези кои се поотворени за западните култури и начин на живот отколку генерацијата на нивните родители.

Повеќе од половина од потрошувачите на виски во Кина се на возраст меѓу 18 и 29 години, според анализата заснована на податоците од Билион ботл, кој има повеќе од 2 милиони регистрирани корисници.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот