
Како вештачката интелигенција може да мирисне и вкуси пијалоци?
Со помош на вештачка интелигенција, а во соработка со водечки унгарски производители е создаден енергетски пијалок.
Препорачано
Покрај тоа, вештачката интелигенција не само што дизајнираше нов производ, туку ги тестираше и вкуси трите варијанти на различни вкусови кои ги предложи, за конечно да го избере вистинскиот врз основа на направените тестови.
Читајќи го ова, може да се запрашаме како вештачката интелигенција е способна за дегустација, како може да ја замени човечката перцепција за вкус и мирис.
Вештачката интелигенција е во состојба да обработи неверојатна количина на информации пронајдени на Интернет со брзина која е речиси неразбирлива за луѓето. Сепак, преведувањето на човековото сетило за вкус во вештачки алгоритам се чини дека е крајно нереална операција, па веруваме дека сите се заинтересирани да истражат како се одвива овој процес.
Неколку компании ширум светот се специјализирани за дигитализација на вкусот и мирисот. Овие компании користат специјално развиена опрема како што се таканаречените е-уста и е-нос. На пример, една компанија во Њујорк собира и обработува примарни примероци веќе 10 години, дигитализира децениски сензорни податоци и обработува најголем и најразновиден сет на сензорни информации за храна и пијалоци на пазарот.

Оваа дигитална база на податоци постојано се проширува и ажурира, овозможувајќи прецизно следење на промените и трендовите во перцепцијата и преференциите.
На пример, пијалокот „Хел“ беше дигитализиран од оваа компанија со седиште во Њујорк и по анализата на многу податоци, а вештачката интелигенција користеше предвидлива интелигенција за да одлучи кој вкус би бил најдобар за нивниот нов производ. Вештачката интелигенција може да ги користи собраните податоци за да разбере како различните демографски групи ги перцепираат вкусовите – што им се допаѓа, а што не.
Од ова, алгоритмите за вештачка интелигенција можат да предвидат како на секоја демографска група (врз основа на возраст, пол, социо-економски статус и место на живеење) ќе им се допадне вкусот, мирисот и текстурата на новиот производ.
Неодамнешната иновација е прв случај во светот вештачката интелигенција да се користи во толку сложен процес на развој на производи во секторот за енергетски пијалоци. Производот што беше резултат на тој процес „Хел- ВИ“ наскоро ќе биде подготвен за употреба, бидејќи за неколку недели ќе започне производството во една од најмодерните европски линии за производство на пијалоци, а до потрошувачите ќе стигне преку традиционалните канали.
Очигледно е дека вештачката интелигенција има огромен потенцијал на полето на развој на производи, пробивајќи ги досега незамисливите граници и донесувајќи нови можности во прехранбената индустрија. Способноста на вештачката интелигенција да сортира и анализира огромни количини на податоци достапни на Интернет за минути или секунди може да го скрати циклусот на развој на производот од 1-2 години, во најдобар случај половина година, на еден месец. Постојат повеќе од 100 технологии за вештачка интелигенција во светот и секоја од нив се истакнува во различни области, а нивната комбинирана работа гарантира високо ниво на иновации.
Затоа, препорачливо е да се внимава на кулинарската револуција која ветува дека ќе биде полна со изненадувања што вештачката интелигенција може да ги донесе во прехранбената индустрија во блиска иднина. Кој знае какви нови и возбудливи настани не очекуваат во светот на иновациите? Има ли уште повкусни безалкохолни пијалоци, колачи, која е најдобрата рибина чорба или можеби повкусни колбаси? Можностите што ги нуди вештачката интелигенција се бескрајни.