Хрватска европратеничка најави сузбивање на лажните „зелени“ реклами на производите
На еколошките етикети на производите не им веруваат 70 отсто од граѓаните, покажува истражувањето на хрватската европратеничка Билјана Борзан, која најавува сузбивање на неоснованите рекламни тврдења од страна на ЕУ како „климатско неутрално“ или „добро за животната средина“, пренесе Хина.
Хрватската европратеничка Билјана Борзан, автор на законскиот предлог за зајакнување на положбата на потрошувачите и продолжување на животниот век на уредите и забрана на вградените дефекти, најави сузбивање на лажното „зелено“ рекламирање кое ги доведува граѓаните во заблуда, соопштија од кабинетот на пратеникот.
Како дел од правото на ЕУ, Борзан планира да ги забрани неоснованите и недокажливи тврдења за еколошки рекламирање како што се „климатски неутрални“ или „добри за животната средина“.
Хрватскиот европратеник нарачал истражување на јавното мислење кое покажало дека речиси сите граѓани забележуваат ваков вид на реклами, но две третини од нив не веруваат во него. Анкетирани се 801 граѓанин во Хрватска.
„Овие знаци се сеприсутни, моето истражување покажува дека ги забележале 89 отсто од анкетираните хрватски граѓани. 80 отсто од нив рекле дека никогаш не ја провериле вистинитоста на таквите тврдења, а 70 отсто рекле дека не им веруваат. Производителите препознале дека еколошкиот отпечаток на производот е се поважен за клиентите, особено за помладите, и затоа без никаква основа посочуваат зелени тврдења и етикети“, предупредува Борзан.