ЦМГ: Кина останува најголем пазар за онлајн малопродажба во светот

epa08813304 A woman holds a phone showing Taobao shopping app which advertises Single?s Day discounts in a shopping mall in Shanghai, China, 11 November 2020. Single?s Day is the largest online shopping festival in the world and Chinese consumers are expected to spend billions on bargains during the one-day e-commerce shopping spree. EPA-EFE/ALEX PLAVEVSKI

Малопродажбата во Кина преку интернет забележа раст од 14,8 отсто на годишно ниво, на 9,8 билиони јуани (околу 1,5 билиони долари) во 2020 година, покажуваат податоците на кинеското Министерство за трговија.

Како што објави Кинеската медиумска група (ЦМГ) Кина веќе осум години по ред е најголем пазар за онлајн малопродажба во светот. Онлајн продажбата на мало има удел од 24,9 отсто од вкупниот обем на малопродажбата во Кина минатата година.

Зголемената продажба преку интернет ги зголеми и курирските услуги со вкупно 83,36 милијарди пакети испорачани во текот на 2020 година.

Минатата година продажбата на артикли во живо на интернет исто така стана популарна, со повеќе од 20 милиони маркетиншки активности од тој вид.

Кинсекото Министерство за трговија исто така наведе дека увозот на стоки за широка потрошувачка во земјата забележа раст за 8,2 отсто на годишно ниво на 1,57 билиони јуани.

Извор.МИА

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот