Веќе 200 часа трае спасувачката акција за заробените работници под тунелот во Индија

Веќе 200 часа трае спасувачката акција за заробените работници под тунелот во Индија / Фото EPA-EFE/ABHYUDAYA KOTNALA

Индиски официјални лица предупредија дека градежните работници кои се заробени во урнатиот тунел повеќе од една недела би можеле да поминат уште неколку дена таму, бидејќи различните спасувачки напори досега не успеаја. Стравовите за здравјето и благосостојбата на работниците продолжуваат да растат, бидејќи тие поминаа скоро 200 часа заробени во темен тунел во државата Утараханд.

Патниот тунел долг речиси пет километри, кој беше во изградба во хималајската држава, се урна во раните утрински часови на 12 ноември по лизгање на земјиштето во планинска област. Официјалните лица најпрвин објавија дека во тунелот се задржани 40 работници, но подоцна тој број се зголеми на 41.

Иако властите ја уверија јавноста дека работниците ќе бидат брзо спасени, операцијата сега влезе во осмиот ден бидејќи машините и операциите за спасување се отежнати од тешкиот шут и нестабилниот терен. Баскар Хулбе, дел од специјалистичкиот тим од Кабинетот на премиерот, истакна дека пет владини агенции сега се вклучени во спасувачката операција.

Сепак, тој вчера предупреди дека може да поминат уште „четири до пет дена“ пред да се дојде до работниците. Голема специјализирана вежба беше донесена од Њу Делхи, но операцијата беше прекината во петокот од безбедносни причини, откако се слушнале силни звуци на пукање.

Националната корпорација за развој на автопати и инфраструктура предупреди дека постои „голема можност за дополнителен колапс“. Владата рече дека сега е во сила нов „план од пет точки“, кој вклучува дупчење тунели од три правци, вклучително и вертикално и хоризонтално од двете страни.

Во тек е операција за вметнување на поголема цевка во шуплината за лебот и овошјето да се пренесат на работниците. Сепак, лекарите предупредуваат дека колку подолго трае спасувањето, толку е поголема заканата за здравјето и психолошката стабилност на заробените работници. Лекарите на лице место предупредија минатата недела дека некои работници се пожалиле на гадење и главоболки.

За време на посетата на локацијата, министерот за патен транспорт и автопати Нитин Гадкари рече дека спасувачките тимови „се соочуваат со предизвици поради сложената и кревка геологија на Хималаите”. Гадкари се обиде да ја увери јавноста дека заробените работници се „безбедни и во добро расположение”.

Проектот се покажа контроверзен бидејќи еколозите и локалните жители тврдат дека тешкото дупчење и градежништво предизвикале лизгање на земјиштето и голема еколошка штета во ранливиот регион на Хималаите, пишува Гардијан.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот