Клиентите ќе добиваат е-пошта со предупредување за опасни производи

Институциите на ЕУ конечно се договорија за Регулативата за општа безбедност на производите, која предвидува нови обврски за производителите, продавачите на Интернет кои работат на единствениот европски пазар.

Овие регулативи (ГПСР) се всушност ажурирана директива од 2001 година, бидејќи беше неопходно да се усогласат правилата за безбедност на производите со брзиот развој на онлајн трговијата. Како што се наведува во соопштението, тие се дел од Законот за дигитални услуги и ги вклучуваат сите правила кои ги регулираат онлајн содржините и производите. Оваа вест, како што наведуваат од Европскиот парламент, е голема победа за европските потрошувачи, бидејќи им дава причина да се чувствуваат безбедно кога купуваат кој било производ во рамките на ЕУ, објави порталот Кликс ба.

Производите генерално ќе бидат побезбедни, но уште поважно, опасните производи кои се продавале непречено ќе бидат отстранети од пазарот побрзо во иднина. Како што е објаснето, најзначајната промена за деловните субјекти е тоа што производителите кои ги продаваат своите производи во ЕУ ќе имаат потреба од правен застапник во Европската унија, во спротивно ризикуваат да бидат тужени доколку нивните производи не се во согласност со европските безбедносни барања. Идејата е дека пристапот до правни лекови не треба да биде ограничен бидејќи стоката се произведува надвор од Европа.

Ова барање значително ќе влијае на видовите производи произведени во трета земја кои можат легално да се продаваат во ЕУ, бидејќи формирањето на законски застапник повлекува и значителни финансиски трошоци, наведуваат и додаваат дека за прв пат принципот на клаузулата забраната за нелегални производи е воведена во правото на ЕУ. Со други зборови, ако од продавачот се бара да отфрли производ затоа што е небезбеден, нарачката ќе важи за сите идентични производи.

Кога станува збор за онлајн пазарот, најважната промена е што овие регулативи им даваат прецизни рокови во кои мора да ги отстранат опасните производи. На пример, овој рок за „Амазон“ и „Фејсбук“ е два дена. Покрај тоа, овие платформи ќе треба да им овозможат на корисниците да означат производ што го сметаат за небезбеден. Онлајн пазарите ќе треба да ги проверат и да одговорат на сите такви поплаки во рок од три дена.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот