Се повеќе германски ресторани наплатуваат непочитување на резервацијата
Се повеќе ресторани воведуваат такса доколку гостите не се појават и покрај резервацијата. Домаќините се плашат од финансиска загуба. Трпезата е поставена, виното се отвора и храната се подготвува – недостасуваат само гостите.
Рестораторите се плашат од вакво сценарио, особено во елитниот сектор, бидејќи за нив тоа значи непоправлива економска загуба, пренесува германски Фокус. Според германската асоцијација на хотели и ресторани (Дехога), зголемен е бројот на таканаречените не-прикажувања, односно нејавување и покрај резервацијата или откажувањето на многу краток рок, пренесува магазинот Феникс. Според Кристијан Хелер од германскиот совет за бонтон, обврската се компензира со „стравот од подобра опција“.
Луѓето се плашат да се посветат и да ги држат сите опции отворени до последен момент. Празните маси се особено непријатни, особено за рестораните со помал број маси, со особено квалитетно мени, односно со висока цена на стоката, со долги периоди на резервации и недостаток на гости. Не е можно да се даде празна маса на други гости“, вели сомелиерот Холгер Баер. Некои ресторани повторно ги повикуваат своите гости на денот на посетата и ги прашуваат дали доаѓаат. Со таков личен разговор, едноставното непојавување станува потешко. Надоместокот за неприсуство во ресторанот во Улм е во сила веќе две години, но според Баер, всушност се наплатува само двапати. „За среќа, имаме сигурни гости“, вели Холгер Баер.