Хрватска има 5.000 продавници: секоја четврта припаѓа на еден трговски синџир
Минатата година приходите на 45-те најважни малопродажни синџири во Хрватска изнесуваа повеќе од 50 милијарди куни, што е за речиси 16 отсто повеќе од претходната година.
За првпат евидентиран е колективен приход на трговците на мало во износ од над 50 милијарди куни, на кој влијаеше и инфлацијата, особено цените на храната и безалкохолните пијалоци, нагласуваат од Агенцијата за заштита на пазарната конкуренција. Во текот на изминатата година евидентирани се вкупно 4.996 продажни места од сите 45 трговци на мало, а вкупниот број на продажни места е зголемен за 171 поен во однос на претходната година. Според тоа, годинава во Хрватска има повеќе од 5.000 продажни места, а речиси секое четврто му припаѓа на само еден малопродажен синџир.
Станува збор за Студенац, кој моментално го има во повеќе од 1.200 продавници, главно мали маалски и рурални. Конзум е втор со околу 600 продажни места (претежно голем формат), Томи од Сплит е трет со околу 230, по што следат Спар (120), Плодине (110), Лидл (108) и Кауфланд (45). Ова се главно индикативни податоци од почетокот на оваа година, додава Даница.хр.