ЕУ договори нов стандард за емисии на штетни гасови за возилата, со помали ограничувања
Земјите од Европската унија и претставниците на Европскиот парламент денеска договорија нов стандард за емисија на штетни гасови, соопшти Европскиот парламент. Границите на емисијата за автомобили и камиони веќе не се толку строги како во првичниот предлог, а договорена е и подолга временска рамка за воведување на стандардите.
Регулативата воведува целосно нови мерки за намалување на емисиите од гумите и сопирачките и за продолжување на траењето на батеријата. Стандардот допрва треба да го одобрат министрите на земјите членки и пленарната седница на Европскиот парламент, што веќе се смета за формалност. Имаме договор, многу сум среќен“, изјави пратеникот на Европскиот парламент Александар Вондра пред чешките новинари во Брисел.
„Во основа го скративме првичниот предлог на Европската комисија за Еуро 7 со цел да ја задржиме достапноста, особено цената на помалите автомобили, вклучително и новите автомобили со мотори со внатрешно согорување, со години и да не ја дестабилизираме автомобилската индустрија. со цел навистина да имаме време да се подготвиме за трансформациски чекори“, додаде Вондра.
Во текот на преговорите за стандардот беше постигнат компромис, во некои позиции отстапи Советот на ЕУ, а во други Европскиот парламент. Ограничувањата на емисиите на издувните гасови ќе останат на нивото содржано во сегашниот стандард за емисии Еуро 6, вклучувајќи ги ограничувањата за тестирање, според финалната верзија на прописите, пренесува Кликс.ба.