Радио Кина: Кинеската козметика има ексклузивен потенцијал на меѓународните пазари

unsplash

Од 2023 година, многу кинески производи за убавина стануваат сè попопуларни во странство, како што е веќе освоија стабилен удел на пазарот во Јапонија, Јужна Кореја и Југоисточна Азија, објави Радио Кина, пренесува „24Часа.бг“.

Аналитичарите на индустријата коментира дека кинеската козметика има голем потенцијал за развој и во низа други региони светот. Податоците на националната царина покажуваат дека годишната вредност на извозот на козметика во 2023 година изнесува 26,37 милијарди јуани, што претставува зголемување од 39,3% на годишно ниво.

Експертите од индустријата велат дека во последно време две години, многу кинески козметички производи направија добар старт во странство благодарение на нивните кинески елементи, добрата цена и развиена прекугранична е-трговија.

Но, во споредба со големите меѓународни брендови уште има долг пат да се оди во однос на истражување и развој, дизајн, маркетинг, изградба на канали за поставување итн.

„Генерално Прекуокеанската експанзија на кинеските козметички брендови сè уште е во повој, нејзиниот удел и влијание на пазарот на брендови се уште се ограничени“, изјави претставник на познат локален бренд за производи од областа на убавина и нега на кожата.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 60 ДЕНАРИ

Видео на денот