Радио Кина: Кинеската козметика има ексклузивен потенцијал на меѓународните пазари
Од 2023 година, многу кинески производи за убавина стануваат сè попопуларни во странство, како што е веќе освоија стабилен удел на пазарот во Јапонија, Јужна Кореја и Југоисточна Азија, објави Радио Кина, пренесува „24Часа.бг“.
Аналитичарите на индустријата коментира дека кинеската козметика има голем потенцијал за развој и во низа други региони светот. Податоците на националната царина покажуваат дека годишната вредност на извозот на козметика во 2023 година изнесува 26,37 милијарди јуани, што претставува зголемување од 39,3% на годишно ниво.
Експертите од индустријата велат дека во последно време две години, многу кинески козметички производи направија добар старт во странство благодарение на нивните кинески елементи, добрата цена и развиена прекугранична е-трговија.
Но, во споредба со големите меѓународни брендови уште има долг пат да се оди во однос на истражување и развој, дизајн, маркетинг, изградба на канали за поставување итн.
„Генерално Прекуокеанската експанзија на кинеските козметички брендови сè уште е во повој, нејзиниот удел и влијание на пазарот на брендови се уште се ограничени“, изјави претставник на познат локален бренд за производи од областа на убавина и нега на кожата.