
Продажбата на германското пиво расте, но неговата популарност генерално опаѓа
Германскиот сојузен завод за статистика извести дека во текот на 2022 година има зголемување на производството на пиво, но здружението на пивари нагласува дека продажбата на пиво континуирано опаѓа во последните 10 години. Во 2022 година, капацитетите за производство и складирање на пиво во Германија продале 8,8 милијарди литри од овој алкохолен пијалок.
Препорачано
Федералното биро за статистика (Дестатис) исто така известува дека има зголемување на продажбата за 2,7 отсто или 232,6 милиони литри во однос на 2021 година. Ова не ја вклучува продажбата на безалкохолни пива или пиво увезени од земји надвор од Европската унија (ЕУ).
Како што известува Mинтел, ненадејниот пад на продажбата на пиво во туристичката индустрија предизвикан од пандемијата на коронавирус доведе до нагло влошување на ситуацијата во индустријата за производство на алкохолни пијалоци. Извозот на пиво беше генерално намален, но германските пивари испорачаа околу 805 милиони литри пиво во другите земји во Европската унија, што претставува зголемување од 7,8 проценти.
Големите настани како Светското првенство во фудбал, кои вообичаено ја зголемуваат продажбата на пиво, не успеаја да го сторат тоа минатата година бидејќи првенството се одржуваше во зимските месеци.
Пивото е сезонски пијалок чија продажба се зголемува во топлите месеци, а се намалува во есен и зима, така што големите летни настани имаат тенденција да ја зголемат неговата потрошувачка. Германската федерација на пивари очекува 2023 година да биде година со предизвици поради високите трошоци за суровини, енергија, производи и персонал.