Прада и Зења купуваат мали добавувачи, целта е опстанок на накитот „Мејд ин Итали“
По пандемијата, луксузните модни брендови го оставија настрана децениското жестоко ривалство. Италијанските луксузни модни групи, по децении љубоморно чувајќи ја сопствената независност, почнаа да се здружуваат по пандемијата со намера да ги заштитат синџирите на снабдување и италијанските корени на помалите компании.
Контролирањето на синџирот на снабдување станува сè поважно за луксузните брендови бидејќи осигурува производите навреме да стигнат до полиците и да се избегнат ризиците за репутацијата поврзани со набавката на суровини или работните услови, пишува Ројтерс.
Италијанската модна индустрија е глобален бренд сама по себе, а луксузните брендови пораснаа врз основа на многу италијански специјализирани занаетчиски работилници и семејни продавници благодарение на исклучително богатата понуда за поголемите компании кои имаат можност да ги зајакнат односите преку инвестиции. Околу 55 проценти од глобалното производство на луксузна облека го покриваат илјадници мали компании во Италија. Во јуни, Прада и модниот бренд Ерменеџилдо Зења купија малцински удел во компанијата за трикотажа со седиште во Монца, Луиџи Федели е Фиглио.
Оваа семејна компанија фокусирана на кашмир и џемпери е основана во 1934 година и ги дистрибуира своите производи преку 13 бутици на свои брендови и околу 400 мултибренд продавници ширум светот. Прада и Зегна претходно заеднички затворија инвестиција во Филати Биаџоли Модесто 2021, еден од нивните добавувачи специјализиран за производство на кашмир и други луксузни предива во кои тие се здобија со мнозински удел.
Во последните две децении помалите италијански компании се соочуваат со генерациски трансфер на компании и проширување на нови пазари.
Гилдо Зења, претседател и извршен директор на Ерменеџлдо Зења, додаде дека тој и Бертели „сакаат да го зачуваат накитот „Мејд во Итали“ со задржување на знаењето и искуството во земјата“, објави Пословни хр.