
Германските производители во паника поради забраната за зборовите „хамбургер“ и „стек“ за вегански производи
Забраната за употреба на месни производи, како што се хамбургерите, на пакувањето на веганска храна може да има сериозни последици за производителите и потрошувачите, предупреди вчера водечкиот германски снабдувач на храна на растителна основа, објави германската новинска агенција (ДПА).
Препорачано
Компанијата Ригенвалдер Миле посочи дека евентуалното препакување на околу 60 од нејзините производи погодени од новата регулатива би чинело милиони евра. РВ, која тврди дека е најголемиот снабдувач на веганска и вегетаријанска храна во Германија, процени дека ќе изгуби многу повеќе, десетици милиони евра, поради губењето до една петтина од својата потрошувачка база.
Во среда, Европскиот парламент ќе гласа за извештај во кој се предлага храна како што се хамбургери, стекови, шницли и колбаси да се резервира исклучиво за производи од животинско потекло. Во исто време, со веројатна поддршка од повеќето земји членки на ЕУ за предлогот, производи како што се соини бургери или тофу колбаси ќе мора да добијат различно име. Ригенвалдер Миле верува дека ова е погрешен пристап, инсистирајќи производителите да ја именуваат својата храна за потрошувачите приближно да знаат каков вкус да очекуваат.
„Нарекувањето на храната стек не е измама ако не е направена од месо“, рече портпаролката на компанијата. Стекот од целер е во германската кујна повеќе од 150 години, додаде таа, отфрлајќи ги тврдењата дека веганските производи со имиња на месо ги заведуваат потрошувачите. Компанијата, исто така, рече дека Германија е најголемиот пазар за веганска храна во Европа и дека околу 70 проценти од нејзината палета на производи е веганска, пренесува Феникс магазин.