Фото: Wikimedia Commons

Зошто часовниците во рекламите секогаш покажуваат 10:10? Вистината е побизарна отколку што мислите

Сигурно сте забележале дека стрелките на речиси сите часовници на рекламите, без разлика дали се дигитални или аналогни, покажуваат точно исто време – 10:10.

Ова не е случајност, ниту е вина на дизајнерот. Зад тој избор лежи цела комбинација од естетика, психологија и маркетинг.

Првата причина е визуелната рамнотежа. Кога стрелките се поставени на 10:10, екранот на часовникот изгледа симетрично, отворено и „насмеано“.

Оваа положба потсвесно остава позитивен впечаток кај набљудувачот, како часовникот да ве „поздравува“ со насмевка.

Друга причина е што стрелките на 10:10 не го прикриваат логото на брендот, кое обично се наоѓа под бројот 12. Така, името на производителот и дополнителните функции (како што се датумот или штоперицата) остануваат јасно видливи.

Третата, помалку позната причина е поврзана со емоционалното влијание – истражувањата покажаа дека луѓето повеќе веруваат и избираат производи што им даваат позитивно чувство на прв поглед. А 10:10 изгледа како отворен, пријателски израз.

Некои производители во минатото го поставуваа времето на 8:20, но набрзо сфатија дека тоа изгледа како тажен израз и нивната продажба драстично се намали.

Значи, следниот пат кога ќе видите реклама за часовник, знајте дека 10:10 е многу повеќе од само време. Тоа е маркетиншки трик што игра директно со емоциите.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот