
Сакате палто кое ќе изгледа како ново со години? Одберете го овој материјал, кралот Чарлс го носи повеќе од три децении
Дали имате парче облека во вашиот плакар старо повеќе од 35 години? Ако е така, дали е сè уште доволно добро – во смисла на стил и квалитет – да се носи ли и денес?
Препорачано
Некогашниот симбол на аристократијата, омилениот британски зимски капут сега е попопуларен од кога било. Твидот е безвременски материјал кој е издржлив и лесно одржлив.
Уште од 1980-тите, Кралот Чарлс го носи истиот материјал кој е исклучително издржлив, а причината за тоа е што е изработен од твид.
Твидот е цврсто ткаена волнена ткаенина, често во едноставна шема која е омилена во зима поради неговата природна изолација. Оваа сезона, твидот е насекаде – од луксузни брендови како Шанел и Маргарет Хауел, до популарни брендови како Маркс и Спенсер.
Сепак, наклонетоста на кралот кон твидот веројатно се заснова на неговата безвременска и одржлива природа. Од 2008 година, кралот Чарлс е покровител и основач на Кампањата за волна, глобална кампања која ги обединува индустриските групи за поддршка и развој на индустријата за волна како одговор на порастот на синтетичките влакна. Голем дел од иницијативата се фокусира на привлекување потрошувачи преку модата и ентериерите.
„Твидот е 100% природен, обновлив и биоразградлив, што го намалува влијанието на производството врз животната средина“, вели Мартин Крафорд консултант во „Андерсон и Шепард“.
„Сите производители на Твид се придржуваат до строгите упатства и активно ги промовираат своите еколошки ингеренции“, додава Крафорд.
Крафорд го опишува твидот како „првата домашна индустрија“ и ја признава долговечноста и популарноста на твидот со неговата способност да се адаптира во изминатите 200 години. Потекнувајќи од Шкотска и Ирска, твидот започна како практично ткаенина за заштита од студот, а подоцна стана симбол на британската аристократија и селскиот живот кога беше усвоен од повисоките класи во 1800-тите.
Луксузните модни брендови беа одговорни за неговото модерно заживување, предводено од Шанел во 1950-тите. Исконската твид јакна на брендот останува едно од најпосакуваните – и најкопирани – парчиња на модата.
„Во текот на последните 15 години, нашата индустрија забележа голем интерес, особено за традиционалните дизајни и модели“, рече Рут Мејсон, шеф на продажба и маркетинг во Харис Твид Хебрид.
Овој материјал е исклучително популарен, и доколку сакате да имате едено вакво во вашиот плакар, нема да зажалите.