
Некогаш го возеше и Горан Бреговиќ, а сега колекционерите се луди по него – подготвени да платат и 10.000 евра!
И додека како деца фантазиравме за моќни автомобили како „ферари“, „ламборџини“ и „порше“, имаше и возила кои, од некоја причина, ни останаа во сеќавање. Едно од нив е „трабант“, гордоста на автомобилската индустрија на Источна Германија. Иако не беше познат по својот квалитет, тој остави значаен белег на улиците на Југославија. Од произведените 3,7 милиони, преживеаја само неколку илјади. Сепак, германското списание „Ауто Билд“ пронајде еден што е „како стакло“.
Препорачано
„Трабантот“ некогаш се возел во Источна Германија и други земји, а денес го возат колекционери, ентузијасти и туристи, како и Горан Бреговиќ низ Белград, кој е снимен како го вози во луксузна населба.
Автомобилот има два цилиндри, 26 коњски сили. Тоа е врвна верзија на „трабант“ P601 S de Luxe од 1990 година, кој, според продавачот, поминал само девет километри. Изгледа како штотуку да излегол од фабрика и преживеал 35 години како да е во вистинска автомобилска „временска капсула“- објави Каматица.
Автомобилот изгледа онака како што го паметат повозрасните. Небесно сината боја е беспрекорна, а внатрешноста од ткаенина во кафеава боја е недопрена. Остава впечаток дека времето застанало за овој автомобил. Тоа беше врвен модел, опремен со детали што се сметаа за луксуз, како што се шибер покриви, рачки за патници, 12-волтни електрични инсталации.
Автентичното чувство на „трабант“ или „траби“ го обезбедува 0,6-литарскиот, двотактен, двоцилиндричен бензински мотор со 26 КС, поврзан со четиристепен мануелен менувач.
Според фабричките податоци, „трабант“ од 600 килограми можеше да достигне максимална брзина од 105 километри на час, но со оглед на тоа дека му треба повеќе од девет километри за да стигне до 100 км/ч, овој примерок сигурно никогаш не „брзал толку многу“.
Без дополнителни додатоци, без удобност и електроника, овој „трабант“ го нуди само препознатливото крцкање на пластика, шуштење и облак од чад од издувните цевки. Управувањето е директно, а шасијата е едноставна, но робусна. Цената на овој редок примерок е 10.450 евра.