
Моника Белучи го прослави својот 61. роденден сама: Од нејзините фотографии „горат“ социјалните мрежи
Моника Белучи, иконата на светската кинематографија, го прослави својот 61-ви роденден во време кога нејзиниот приватен живот повторно е во центарот на вниманието. Само неколку дена пред родендеот, таа и режисерот Тим Бартон го потврдија крајот на нивната речиси тригодишна романса. Веста изненади многумина, особено затоа што во последните години изгледаа како хармоничен пар.
Препорачано
Сепак, Белучи, во својот препознатлив стил, одлучи да не го претвора раскинувањето во драма.
„Со многу почит и длабока загриженост еден за друг, Моника Белучи и Тим Бартон одлучија да се разделат“, пишуваше во заедничката порака што ја испратија до АФП. Самата актерка потврди дека раскинувањето било пријателско во нејзиното прво интервју по раскинувањето за италијанскиот „Вог“:
„Постојат патишта што се вкрстуваат во еден момент и одат заедно некое време … Така се сретнаа патиштата на Тим и моите, се следеа некое време, а потоа повторно се разделија. Но, додека сум жива, Тим секогаш ќе има посебно место во моето срце.“
Нивната љубовна приказна започна во октомври 2022 година на фестивалот „Лумиер“ во Лион. Иако првпат се запознаа во 2006 година, кога таа беше во брак со Винсент Каел, помина повеќе од една деценија пред навистина да се разгорат искрите. Следната година, Моника зборуваше за нивната врска во интервју за „Ел Франс“:
„Она што можам да го кажам е дека ми е мило што го запознав овој човек, пред сè. Тоа е една од оние средби што ретко се случуваат во животот …“.
View this post on Instagram
Нивната врска доби и кинематографски пресврт кога Белучи глумеше во продолжението на Бартон за легендарниот „Битлџус“. Тие првпат се појавија на црвениот тепих заедно во Рим во 2023 година на премиерата на нејзиниот филм „Дијаболик: Кој си ти?“. Во јуни следната година, тие гордо одеа рака за рака на фестивалот во Таормина. Секогаш нежен, Бартон знаеше и како да ја покаже својата среќа. А кога таа го прослави својот 60-ти роденден, режисерот ѝ подари подарок за кој долго се зборуваше. Со помош на тимот на „Вог“, тој организираше едиторијал инспириран од сопствените цртежи, бидејќи – како што призна – ја цртал својата партнерка од првиот ден на нивната љубов. Така, портретите на една од најубавите жени во историјата на киното беа создадени од неговите интимни скици. Тој подарок остана симбол на нивната врска, бидејќи ги обединуваше Бартон како уметник и Моника како негова муза.
Родена на 30 септември 1964 година во малото гратче Чита ди Кастело, таа порасна како единствено дете на транспортерот Луиџи Белучи и сликарката Марија Густинели. Како тинејџерка, таа почна да се занимава со манекенство, сакајќи да плати за своето образование. Студирала право во Перуџа, но набрзо го напуштила факултетот и целосно се посветила на својата кариера како модел. До крајот на 1980-тите, таа веќе била едно од препознатливите лица на париската модна сцена. Работела на кампањи за големи брендови како што се Долче и Габана и ги красела насловните страници на „Ел“.
Во тој период, таа го запознала фотографот Клаудио Карлос Басо, со кого се омажила во 1990 година. Тоа била младешка страст, исполнета со убавина, креативност и интензитет на заедничкиот живот на еден уметник. Сепак, бракот бил краткотраен – тие живееле заедно само шест месеци, а формално останале во брак малку подолго, вкупно 18 месеци. Белучи речиси никогаш не проговорила јавно за Клаудио потоа, но се знаело дека тоа била првата голема лекција за тоа како љубовта бара и одговорност и компромис.
Судбината ѝ донесе нов почеток во средината на 1990-тите, кога го запозна францускиот актер Винсент Касел на снимањето на филмот „Апартманот“ („L’Appartement“). Хемијата меѓу нив беше толку очигледна што набрзо се претвори во брак. Тие се венчаа во 1999 година и станаа еден од најомилените парови во европското кино. Нивната љубовна приказна траеше 14 години, а во тој период ги добија ќерките Дева во 2004 година и Леони во 2010 година. Заедно снимија неколку филмови, од кои најважниот е „Неотповиклив“. Моника честопати во тоа време велеше дека ги обединува меѓусебна доверба и нагласуваше: „Слободата е клучот за секоја среќа за двајца“.
Нивниот брак беше далеку од конвенционален. Тие живееја во одделни станови, сакајќи да ја избегнат рутината. И покрај ова, тие изгледаа како стабилен и љубовен пар. Нивната љубов изгледаше совршена, но всушност беше полна со предизвици и компромиси. Имено, Моника рече дека не очекува верност од својот сопруг, со оглед на тоа што често беа разделени.
Иако се разведоа во 2013 година, таа никогаш не зборуваше лошо за него. Нивната разделба беше мирна, со договор дека нивните ќерки ќе останат во центарот на нивното внимание. Винсент подоцна имаше две деца од врски со партнери кои беа околу триесет години помлади.
View this post on Instagram
По разводот, Моника не брзаше да ја претстави својата нова љубов на јавноста. Уживаше во слободата, патуваше и се посвети на своите деца и на работата. Дури во 2017 година се појавија гласини за нејзината врска со францускиот уметник и модел Николас Лефевр, 18 години помлад од неа. Тој ја придружуваше на бројни настани, а нивната љубов стана јавна кога заедно прошетаа на модната ревија на Шанел во Париз во 2019 година. Иако врската траеше само две години, Белучи нагласи дека се во хармонична врска.
Белучи остана верна на себе во текот на целата своја кариера – никогаш не се плашела од своите години, ниту ги криела своите емоции. Таа стана најстарата девојка на Бонд во филмот „Спектар“, кога на педесетгодишна возраст покажа дека сексапилот не лежи во младоста, туку во харизмата и искуството. Кога разговараше со режисерот Сем Мендес, му рече:
„Ќе бидеш херој меѓу жените ако ме ангажираш, бидејќи вистинскиот сексапил е во умот, имагинацијата, а не во возраста и телото.“
Инаку, филмографијата на Белучи е многу богата и разновидна. Со оглед на тоа што, покрај мајчиниот италијански, таа зборува течно француски и англиски, таа снимала и во Европа и во Америка, а работела и со српскиот режисер Емир Кустурица во филмот „На Млечниот Пат“. Таа беше во Белград во 2017 година, каде што го отвори ФЕСТ.
Покрај „Малата“ на Џузепе Торнаторе, филмот што ѝ донесе светска слава и ја етаблираше како безвременски секс симбол, други значајни филмови се „Страстите на Христос“ на Мел Гибсон, во кој таа ја игра Марија Магдалена, „Матрицата повторно наполнета“, „Неповратна“ на Гаспар Ноа, каде што играше силувана жена, „Доберман“, „Астерикс и Обеликс: Мисија Клеопатра“, „Браќата Грим“ …
Моника често се појавувала гола во филмови и фотографии, а еднаш рекла дека користи сè што има во глумата, вклучително и своето тело.
Нејзиниот татко рекол дека не била особено убава како дете. Ја скратиле косата за да има побујна коса, а додека да влезе во тинејџерските години, се трансформирала во убава млада девојка. Во светот на манекенството влегла на 13-годишна возраст, кога го привлекла вниманието на локален фотограф, кој ја фотографирал. За Моника тоа било само убаво искуство, па продолжила да го следи својот сон да стане адвокат.
По средното училиште, се запишала на Правниот факултет во Перуџа. Сепак, студиите биле заглавени, па Моника решила да се занимава со манекенство за дополнителен џепарлак. Тоа хоби веднаш станало профитабилна работа, па на крајот се откажала од факултетот.
Се преселила во Милано во 1988 година, потпишала договор со модната агенција „Елит“ и соработувала.