
ФОТО | Меган Маркл се врати на Инстаграм: Наместо личен профил, отвори нов за нејзиниот бренд
Меган Маркл, војвотката од Сасекс се врати на Инстаграм, но со уникатен пресврт. Наместо типичен профил на славни личности, таа отвори нов профил на Инстаграм за нејзиниот бренд за животен стил – „Американ ривиера оркaд“ (American Riviera Orchad). Овој потег претставува значајна промена бидејќи Меган влегува во светот на претприемништвото и развојот на брендот.
Препорачано
Во една неодамнешна „приказна“ на Инстаграм, Меган сподели видео на кое таа аранжира букет бели рози и готви со песната „I Wish You Love“ на Ненси Вилсон. Овој интимен поглед во нејзиниот секојдневен живот дава личен допир, давајќи им на нејзините следбеници да дознаат што може да очекуваат од нејзиниот бренд.

„Американ ривиера оркад“ е проширување на претходниот блог за животен стил на Меган, „Тиг“ (Tig), кој се фокусираше на теми како што се храната, модата и општиот начин на живот. По нејзината свршувачка со принцот Хари, „Тиг“ беше суспендиран, со што се отвори пат за оваа нова авантура. Брендот ќе се фокусира на домот, градината, храната и општиот начин на живот, како што објави „Харперс базар“.
Близок пријател на Меган минатата година откри дека тој работи на создавање нешто сигурно и трајно, без каква било врска со кралското семејство. Овој увид нуди нова перспектива за пристапот на Меган кон нејзиниот бренд, нагласувајќи ја автентичноста и независноста во нејзината нова авантура.

Враќањето на Меган на Инстаграм со бренд управуван со цел ја одразува нејзината посветеност да изгради значајно и влијателно присуство надвор од нејзините кралски врски. Како што го започнува ова ново патување, нејзините следбеници со нетрпение ги очекуваат уникатните понуди за животен стил што ќе ги донесе на овој бренд.