Порше/ Фото Jamie Mann / Alamy / Profimedia

Возачите на една марка автомобили прават убедливо најмногу прекршоци

Германскиот портал за споредба Verivox спроведе сеопфатна анализа на сообраќајните прекршоци, чии резултати беа ексклузивно објавени во весникот Bild- пренесе Каматица.
Анализата имаше за цел да утврди кои возачи, марки и модели на автомобили се најнедисциплинирани во сообраќајот. Студијата вклучуваше податоци собрани во текот на изминатите две години за 30-те најчесто осигурени марки на автомобили во Германија, откривајќи јасни шеми во однесувањето на возачите.

На самиот врв на листата на прекршители е луксузниот бренд „порше“. Возачите на моделот од Штутгарт имаат дури 65 проценти повеќе казнени поени од просекот на сите анализирани марки. По нив следуваат „тесла“, „шевролет“ и „волво“. Од друга страна, има и такви кои се издвојуваат по своето примерно однесување. Најсовесни возачи се сопствениците на автомобили „хонда“, кои собираат 28 проценти помалку поени од просекот. По нив следуваат возачите на „киа“ (-25 проценти) и „сузуки“ (-24 проценти). Кога анализата се стеснува на поединечни модели на автомобили (опфатени се 100-те најпродавани), правилото останува исто: колку е поспортски и поскап автомобилот, толку се посклони неговите возачи кон прекршоци.

Апсолутен „победник“ во оваа категорија е „аудо A5“, чии возачи имаат дури 87 проценти повеќе казнени поени од просекот. За разлика од нив, возачите на „мазда CX-5“ се највнимателни, со 47 проценти помалку казнени поени. По нив следуваат „мицубиши спејс стар“ (-39 проценти) и „хонда џез“ (-36 проценти).

Зошто возачите на скапи автомобили ги кршат правилата?

Аљоша Зилер, директор на Verivox, ги коментираше резултатите:

– Одредени видови возила привлекуваат спортско ориентирана целна група, што потоа се рефлектира во нивниот стил на возење- вели тој.

Сепак, тој додава дека моделот на автомобилот не е единствениот фактор. Возачите на поскапи и помоќни автомобили често се деловни луѓе кои поминуваат многу време на патот.

– Оние кои патуваат многу километри имаат статистички поголем ризик да направат грешка и да заработат казна, и токму тоа го гледаме во нашите податоци – заклучува Цилер.

Почитуван читателу,

Нашиот пристап до веб содржините е бесплатен, затоа што веруваме во еднаквост при информирањето, без оглед дали некој може да плати или не. Затоа, за да продолжиме со нашата работа, бараме поддршка од нашата заедница на читатели со финансиско поддржување на Слободен печат. Станете член на Слободен печат за да ги помогнете капацитетите кои ќе ни овозможат долгорочна и квалитетна испорака на информации и ЗАЕДНО да обезбедиме слободен и независен глас кој ќе биде СЕКОГАШ НА СТРАНАТА НА НАРОДОТ.

ПОДДРЖЕТЕ ГО СЛОБОДЕН ПЕЧАТ.
СО ПОЧЕТНА СУМА ОД 100 ДЕНАРИ

Видео на денот