
Оваа дестинација ги остави зад себе Грција, Турција и Италија и станува нов лидер во туризмот
Во првите шест месеци од 2025 година, Кипар постигна исклучителен раст во туристичката индустрија, издвојувајќи се како лидер меѓу медитеранските дестинации. Според податоците, оваа островска земја била домаќин на 1.843.013 туристи во периодот од јануари до јуни, што претставува зголемување од 11,5% во споредба со претходната година.
Препорачано
Приходите од туризмот, исто така, доживеаја значителен скок, зголемувајќи се за 21,3% и достигнувајќи 1,38 милијарди евра, додека просечната потрошувачка на туристите во јуни изнесуваше 847 евра, што е за 6% повеќе од претходно.
Во споредба со другите популарни дестинации, Кипар се снајде подобро. Во првата половина од 2025 година, Грција забележа зголемување на приходите од 11%, со зголемување на бројот на туристи од само 0,6%, додека Шпанија, Италија и Турција имаа раст на приходите помеѓу пет и осум проценти. Ваквите податоци јасно покажуваат дека Кипар ги надмина своите конкуренти во Медитеранот.
Една од најважните причини за овој успех лежи во диверзификацијата на туристичкиот пазар. Иако Велика Британија останува најголемиот пазар за Кипар со удел од 36%, забележан е значителен раст на пристигнувањата од нови земји. Бројот на туристи од Данска се зголеми за 73,6%, од Холандија за 31,3%, од Романија за 29,1% и од Либан за 25%. Оваа стратегија ја намали зависноста од традиционалните пазари и придонесе за постабилен раст.
Покрај тоа, Владата на Кипар инвестираше значителни ресурси во промоција и подобрување на квалитетот на услугите, фокусирајќи се на зголемување на приходите, а не само на бројот на посетители. Започнати се инвестиции во инфраструктура, особено во постројки за десалинизација во хотелите и модернизација на водоводната мрежа, со цел да се обезбеди одржливост на развојот на туризмот.
Овие резултати потврдуваат дека Кипар не само што привлекува сè поголем број туристи, туку и успева да генерира сè поголеми приходи од година во година.